• Anonym (Mamman43f)

    Äldre tjejer. Ni som haft sex med yngre män!?

    Vad är det som lockar äldre tjejer/mammor, etc att ha sex med yngre pojkar?
    Man läser om det överallt tycker jag. Är det så att det finns folk här som haft det och verkligen gillar det?

  • Svar på tråden Äldre tjejer. Ni som haft sex med yngre män!?
  • Gung Ho

    Som tidigare 'ung man' så tror jag att det gav en kick att vara med just en ung kille som var en av grejerna. Plus att det vart mindre komplicerat och mer 'bara sex' än om vi varit mer jämngamla. Jag var 23, hon 48.

  • vadvetjag

    det är en kick jag lovar. den/de jag har haft de med va 20 år yngre än mig. Den enes mamma va i min ålder åh lärare på mina barns skola. Lite pirrigt när man hämtade ungarna ibland.

  • riskakan

    Det är väl egentligen inte konstigare än att vissa män gillar betydligt yngre kvinnor?
    Så länge det handlar om samtyckande vuxna, ser jag inga problem.

    Själv är jag i trettioårsåldern och kan tycka att både 10 år yngre killar och 15 år äldre män är attraktiva. (Vissa då ) Vet flera tjejer och killar mellan 20 och 30 som har varit med 40-50-åriga män och kvinnor. Tror att det är ganska vanligt.

  • Anonym (kärringsjuk)

    Den yngsta jag varit med var 11 år yngre än mig och jag måste säga att det ger en himla kick. Tycker killar (eller snarare gubbar) i min egen ålder generellt sett är tråkiga, har ölmage och tunt hår och säkerligen halv- eller helimpotenta, hur kul är det? De runt 30 är nog mest attraktiva i mina ögon. 20 är lite väl ungt.

  • sugenigen

    Skulle vara en dröm att ligga med en kåt 40-50 åring.. :)

  • Anonym (("))

    Mums för snygga yngre killar, vet en 23 åring som inte skulle backa...
    Jag är 42...

  • Anonym (("))
    sugenigen skrev 2009-05-04 16:07:50 följande:
    Dom är dock hemliga av sig dom äldre damerna ;)
    Ja har ju en sambo,,, innan ja träffa min sambo var jag med en kille som va 19 o jag 35!!! Woho!!!! Fast sexet va inte speciellt bra

    Hade jag vatr singel hade det vart såå gött å få vara med en yngre hingst...
  • Anonym (=0)
    Vad är det som lockar äldre tjejer/mammor, etc att ha sex med yngre pojkar?

    Man läser om det överallt tycker jag. Är det så att det finns folk här som haft det och verkligen gillar det?



    Ingen aning men det förekommer ju inte speciellt mycket direkt 
  • Anonym (=0)
    riskakan skrev 2009-05-04 15:02:26 följande:

    Det är väl egentligen inte konstigare än att vissa män gillar betydligt yngre kvinnor?
    Så länge det handlar om samtyckande vuxna, ser jag inga problem.

    Själv är jag i trettioårsåldern och kan tycka att både 10 år yngre killar och 15 år äldre män är attraktiva. 


    Men desto ovanligare är det ändå 
  • Anonym (=0)
    Anonym (Mamman43f) skrev 2009-05-03 20:47:48 följande:

    Vad är det som lockar äldre tjejer/mammor, etc att ha sex med yngre pojkar?
    Man läser om det överallt tycker jag. Är det så att det finns folk här som haft det och verkligen gillar det?


    Jag har inte sett eller läst något om det äldre tjejer är inte lockade av det 
Svar på tråden Äldre tjejer. Ni som haft sex med yngre män!?