• Disco

    Nu skall jag njuta!!!!

    Har vart inne och läst trådar under rubriker svårt att få barn, ofrivillig barnlöshet, oförklarlig barnlöshet mfl mfl. Fråga mig inte varför; har aldrig tidigare besökt dessa trådar. Bestämde mig där och då; mellan starka ord om hopp och förtvivlan, frågan varför och drömmar om barn; att INTE KLAGA, utan NJUTA av mina små. Skall ha dessa trådar och inlägg i huvudet då jag blir frustrerad av tvååringen eller lillfisens skrikutbrott. Jag är ju lyckligt lottad som har två välskapta fina pojkar, där allt från graviditet till förlossning har gått oförskämt bra. Inte behövde vi anstränga oss för att bli gravida heller. NU först förstår jag storheten i det. Så nu, skall jag krypa till kojs och gladeligen vakan mitt i natten , studsa upp på fjäderlätta fötter och koka ersättning till lillfisen. Och kommer tvååringen in till mig i natt och vill sova, fastän det blir klibbigt svettigt och trångt, så skall jag bara le och njuta.....

  • Svar på tråden Nu skall jag njuta!!!!
  • Elina73

    Helt rätt inställning! Vi är verkligen lyckligt lottade. Sitter med min lilla sladdis på 1 vecka på magen nu. Hon sover o jag njuter. Stora tjejerna är i skolan o när de kommer hem vill de oxå mysa med lillan. Livet är härligt!
    Jag får en klump i halsen när jag tänker på de som vill ha barn men där det inte funkar. Måste vara skitjobbigt. Så till alla som har barn. Njut av dem o lär av dem.

Svar på tråden Nu skall jag njuta!!!!