• Housto­n Dogg
    Äldre 14 May 17:51
    26460 visningar
    9 svar
    9
    26460

    övningar för smalare lår

    jag fick smalare lår av att träna löpning ca 3 ggr i veckan, jag gick då också ner några kg i vikt. Kanske inte så lätt att göra hemma?, inte utan löpband i alla fall. Cykla på motionscykel med lätt motstånd kan nog också vara bra.

  • Housto­n Dogg
    Äldre 14 May 18:17
    #4

    Jag har gjort dessa övningar för att få en snyggare rumpa, och det har faktiskt hjälpt om jag får säga det själv haha. Och jag tycker att låren blivit snyggare, mer välmusklade också. Fast egentligen tror jag inte att muskeluppbyggande övningar ger smalare lår, däremot fastare och muskulösare.

  • Housto­n Dogg
    Äldre 14 May 19:00
    #6

    Jag gjorde kissande hunden 3.4 gånger i veckan i en månad och lite andra ´övningar som jag hittade på nätet,och även utfall, och armhävningar , som jag kombinerade med promenader och löpning.

    Nu har jag dragit ner lite på det men kör fortfarande någon gång i veckan och springer ca 3 ggr i veckan. Håll ut- det gör nytta men man får ju vara lite envis. Började ofta med att värma upp 15 min på motionscykel och gjorde sen 15 min övningar.

  • Housto­n Dogg
    Äldre 14 May 19:16
    #8

    Lycka till, jag kommer numera i alla mina jeans så det är jättekul! Har tom köpt ett par nya jeans som satt som en smäck! Nu kommer´det svåra - att hålla vikten..

Svar på tråden övningar för smalare lår