• Anonym (nyfik­en)
    Äldre 18 May 18:17
    20234 visningar
    10 svar
    10
    20234

    finns det nåra swingers här?

    vi är ett par som varit nyfikna och kollat in klubbar på nätet från och till

    nu undrar jag om jag har fördommar om jag tror att det bara är medelålders människor som inte längre bryr sig om hur kroppen ser ut...? Eller finns det folk som mig och sambon (unga frächa)?

    jag gillar nämligen att se andras nakna kroppar, men inte sånna som skulle kunna förväxlas med göran persson och liknande...

    Hur började ni swinga?
    Hur känner ni för det nu?
    Har ni barn och vad säger ni till barnvakten?

    många frågor

  • Svar på tråden finns det nåra swingers här?
  • linjes
    Äldre 18 May 18:50
    #1

    Ja vi swingar och träffar folk genom bc,vi har barn och säger inget till barnvakten..
    Det va min man som tog upp frågan då han alltid har tänt på det och jag hakade på
    Vi lever i ett öppet förhållande och trivs bra med det

  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 18 May 18:57
    #2

    Hur menar du med att ni har ett öppet förhållande?
    Det har inte vi, men vi har ändå haft sex med andra, men tillsammans så att säga...

  • linjes
    Äldre 18 May 19:02
    #3

    Vi träffar andra ensamma,men även som ett par när lusten faller på

  • Anonym (sweet­girl)
    Äldre 20 May 21:35
    #4

    intressant.... jag och sambon har funderat lite med.... Men hur tar man steget att börja???..

  • Anonym (lust)
    Äldre 21 May 05:57
    #5

    Jag blev med i Lustkammaren.se för några år sen och det finns alla typer av kroppar och åldrar men folk ser väl ut som folk gör i allmänhet även om jag själv är snygg, smalt vältränad och ståndaktig. :)

    LK har olika typer av träffar och fester, mest runt Malmö, Göteborg och Stockholm men är mer en träffpunkt och ett nätverk än en partyarrangör.

  • sambo i sumpan
    Äldre 21 May 06:54
    #6

    Kan ju börj amed att gå till Par i hjärter, där kan kan man ju ha sex med varandra medans andra har sex bredvid å liksom som smyga sig in i swingers världen

  • Anonym (lust)
    Äldre 21 May 07:25
    #7

    Anonym (nyfiken) skrev 2009-05-18 18:17:00 följande:


    vi är ett par som varit nyfikna och kollat in klubbar på nätet från och till nu undrar jag om jag har fördommar om jag tror att det bara är medelålders människor som inte längre bryr sig om hur kroppen ser ut...? Eller finns det folk som mig och sambon (unga frächa)? jag gillar nämligen att se andras nakna kroppar, men inte sånna som skulle kunna förväxlas med göran persson och liknande... Hur började ni swinga? Hur känner ni för det nu? Har ni barn och vad säger ni till barnvakten? många frågor
    Vilken del av Sverige bor ni i?
    Säg ungefärligt så kan ni kanske få tips.
  • Anonym (nyfik­en) Trådstartaren
    Äldre 21 May 14:35
    #8

    par i hjärter har vi kikat på

    vi bor i sthlms trakten

  • Anonym (1111)
    Äldre 21 May 14:42
    #9

    finns sådana klubbar tex i dalarna?

  • Anonym (JF)
    Äldre 21 May 17:07
    #10

    Vi är swingers och är hur normala som helst.

    När man ska börja är det viktigt att ni är helt säkra på er själva och sätter upp regler som passar er. Sedan är nog det lättaste att åka på klubb och prova, man behöver ju inte vara med andra utan låta andra titta till en början. Sedan kan man sakta men säkert vidga vyerna.

Svar på tråden finns det nåra swingers här?