• mumsanochvi

    B.U.S miss

    Hej!

    Ska på bröllop på lördag och köpte b.u.s spray för att jag trodde det skulle vara lätt. Icke då. Det blev jätteojämt och flammigt och jag ser inte klok ut. Frågan: kan jag smörja med b.u.s lotion och få bättre jämnhet om nån dag eller måste jag vänta tills det försvinner? Köpte skrubvantar som jag tänkte få bort lite med om det går? Hjälp tack.

  • Svar på tråden B.U.S miss
  • Åsa skönhetsexperten

    Hej!
    Hoppsan! Ja, spray kan vara lite svårt att få jämnt. Om färgen inte ser konstig ut, men det bara är så att det är lite ojämt och fläckigt så tycker jag visst att du kan använda lotion, men försök och verkligen vara noggrann när du applicerar den så du inte applicerar mer produkt där du har mörkare fläckar. Försök vara lite systematisk när du applicerat så du jämnar ut ojämnheten så att säga. Lite peeling och scrub på de fläckiga områdena först kan också hjälpa. Det hade varit mer idealiskt att vänta någon dag, men med tanke på att bröllopet är imorgon så blir det lite svårt. Om du har ett matt solpuder eller lite mörkare puder kan du borsta på armar och ben, (eller de delar av kroppen som kommer vara synliga) för att jämna ut färgen ytterligare. Var bara försiktig så du inte får smink på kläderna!


    Lycka till!


    Mvh Åsa

Svar på tråden B.U.S miss