• Anonym (dags för nytt)

    Sexleksaker, heta tips tack!

    Sitter här och trånar efter nya härliga leksaker.. men vet inte vad jag ska köpa, det är ju en djungel!
    Är inte riktigt säker på vad jag är ute efter heller, lite allt möjligt skulle jag gissa på, gärna G-punkt.

    Har någon här erfarenhet av Seven Egg
    www.lustjakt.se/Pages/Shop/Items/Product.aspx,
    G-aston
    www.lustjakt.se/Pages/Shop/Items/Product.aspx&utm_source=lustjakt&utm_medium=link&utm_campaign=topplistan&utm_content=grade
    eller Slimline G
    www.lustjakt.se/Pages/Shop/Items/Product.aspx

    Något tips på ifall dessa går att köpa billigare på andra sidor än lustjakt?
    Åh, så sugen på lite bus med ny fin leksak nu..

  • Svar på tråden Sexleksaker, heta tips tack!
  • Neko

    Jo Seven Egg var superbra, fast nu har mitt gått sönder =( Det är något glapp i den så att ibland får den ingen ström men före det... den var så så bra =D Rekommenderas verkligen.

  • papercut

    Har inte testat Seven egg men den ser onekligen intressant ut. Gillar verkligen vibrerande ägg och behöver en ny då min förra blev glapp. Den jag hade innan den blev också glapp..

  • Anonym (dags för nytt)

    tack för svaren hörrni! man kanske skulle satsa på ett seven egg, ser ju tilltalande ut också, verkar vara slät och bra yta. beställer hem ett idag ;D

    inget annat ni tycker man ska överväga?

  • mungipa

    Jag säljer två stycken sexleksaker av märket lelo för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

    Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]
    Säljer även vuxenspelet monogamy!

  • Border

    En sån där fingervibrator, som man sätter på fingret och stimulerar klitoris med är ju asgrym! Lite glidmedel på klittan bara, så är det bara å köra igång

Svar på tråden Sexleksaker, heta tips tack!