Inlägg från: Netha85 |Visa alla inlägg
  • Netha85

    Hostar tills jag nästan spyr

    Kan vara luftrörskatarr, har haft det många gånger o blir tokig på hostan, inga andra symptom mer än att det gör ont att andas emellanåt.

    brukar vara lugnare på dagen eftersom halsen inte blir lika torr då.

    Hoppas du får sova ikväll, prova med att lägga en extrakudde under bäddmadrassen om du har en sån, då kommer du upp med huvudet/halsen och kanske inte hostar lika mycket.

  • Netha85

    Hoppas det gick bättre av sova, annars får du boka jourtid hos läkaren så de kollar upp det för man måste ju få sova inte hosta lungorna ur sig.

  • Netha85

    skorpan84: bästa är att gå till läkaren eftersom de kan hjälpa dig med medicin osv.

  • Netha85

    skorpan84: Vet precis hur du känner dig. Så har jag haft det vid luftrörskatarr. Men säger dock inte att det du har är de men det påminner av hur luftrörskatarr är hos mig iaf.

  • Netha85
    Grodans mamma skrev 2009-06-02 22:23:02 följande:
    det är bara en vanlig förkylning tydligen.. lite förhöjt crp,inget att oroa sig över tydligen.. fick hostmedicin utskrivet.. har inte hjälp något än iaf.. hostat så jag har spytt några gånger idag.. är SÅÅÅ trött på detta!
    Förstår det. :( Vad fick du för hostmedicin utskriven då?
  • Netha85

    Men va tusan, det är ingen ordentlig hostmedicin. Visst den fungerar kanske i vanliga fall men hostar man så man spyr så ska du nästan be om att få cocilana (eller något sånt heter det) utskrivet. Mycket starkade och bedövande eftersom det innehåller morfin. Helt underbart.

    Då tycker jag du ska passa på, sambon passar på när jag oftast inte är hemma eftersom jag med är allergisk mot skaldjur. Han har lärt sig när han kan äta och när han inte kan äta.

Svar på tråden Hostar tills jag nästan spyr