• nbv

    Sims3 tråd, för dig som spelar!

    Ville ha en tråd för Sims3. Hittade ingen förutom en där frågan är om man ska packa ihop 2:an och det var inte det jag var ute efter utan snarare en där vi som kommer spela och testa spelet kan blaja.

    Jag är simsgalning så jag har längtat efter 3:an.
    Sitter just nu och installerar.
    Som vanligt verkar det ta en stund!

    Hoppas någon annan hittar hit!


    ♥ Lia 070831 ♥ folkarnotter.blogg.se
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-08 01:56
    Länkar till Lundbys bildtråd!
    Bäst är väl om vi snackar här och visar där

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-08 01:57
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m44613667.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-11 22:37
    Länkar:
    Sims3 Community - se.thesims3.com/
    The Sims 2 (och 3) - www.thesims.se/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 21:12
    Fusklänk: www.cheatcc.com/pc/sims3cheatscodes.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-18 21:14
    För dig som tycker snabbspolningen suger:
    neoseeker.com/Articles/Games/Guides/sims3performance/2.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-02 20:17
    TS3 Legacy-tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m45259608.html
    för dig som känner för att haka på!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 11:58
    Kolla om din dator orkar köra Sims3:
    www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-31 23:33
    OBS!!!!

    Här kommer fortsättningstråden! Hoppas alla hittar dit. Kommer posta vanligt inlägg också.
    Är lite tidigt ute med ny tråd men ville inte missa chansen att lägga in länken i den här tråden så att alla hittar rätt.
    Vi kan ju fortsätta skriva här tills tråden stängs så syns vi sedan i den nya! Hoppas jag!
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m46869914.html
  • Svar på tråden Sims3 tråd, för dig som spelar!
  • LJ87

    har sims3 kommit nu???

    oj ja e me ett riktigt simfan o har väntat hur länge som helst på sims3...

  • asplundskan

    Jag har längtat som faaan! Men jag får vänta en vecka till, för då får jag min nya dator (min har varit pajj aslänge, och lånar nu sambons mac, men den får det inte vara några spel på inte:P)

    LÄNGTAR!!!

  • nbv

    Ojoj.. man är inte låst till tomten och jag klickade på stranden i byn och valde fiska. Då hoppade jag i en taxi som drog ner till stranden UTAN att börja ladda och ha sig


    ♥ Lia 070831 ♥ folkarnotter.blogg.se
  • asplundskan
    nbv skrev 2009-06-03 21:08:21 följande:
    Ojoj.. man är inte låst till tomten och jag klickade på stranden i byn och valde fiska. Då hoppade jag i en taxi som drog ner till stranden UTAN att börja ladda och ha sig
    Fan va kul:D berätta mer om du gör ngt nytt;D
  • indaa

    nu har jag köpt spelet... här ja spelas som en tok. tur ja e ledig från jobbet idag ;)

  • nbv

    Jag har inte kommit igång idag ännu. Jobbat, kommit hem, käkat och nu umgås jag med lilla dotran. Men min förstående sambo kommer nog ha överseende med att jag sätter mig när hon somnat


    ♥ Lia 070831 ♥ folkarnotter.blogg.se
  • nbv

    Har precis skapat en första sim och det gick snabbt för jag vill igång och bygga.
    Men det finns ju hur mycket som helst man kan ändra och trixa med. Rösten, smink, ögonfransar, hela kroppen, kläder, ändra färg på allt ovanstående typ och mönster med. Smycke, födelsemärke... massvis. Kände att det som alla "skinnare" hållt på med innan går att göra i spelet. Kanske inte lika snyggt men DOCK.
    Får nog säga att jag är imponerad.
    Skor, strumpor.. strumpor liksom
    Man plockar ihop personligheten själv, inte efter stjärntecken, Visst man gav poäng innan så man kunde styra lite men nu finns en massa egenskaper att väla mellan. Tex vegetarian. Osv..
    Fan, vad roligt!
    Jag gjorde min sim rätt så tjock. Fan på tiden att det finns mer än sims vanliga spinkiga eller pyttemulliga.
    Hudfärgerna skrämmer först, 6 st varav två är blå eller rosa Men det går att modifiera hur som helst nästan. Det är bara grundfärger.....
    Jag tror jag är rätt så nöjd faktiskt!

    Nu ska jag BYGGA!

    Ingen annan som hunnit kolla idag??


    ♥ Lia 070831 ♥ folkarnotter.blogg.se
  • Neko

    Har spelat det i en dag nu =) Händer lite underliga saker - jag gjorde en mängd familjer och spelade med en av dem. Sedan när jag skulle spela med en annan... som bestod av två män, vänner, så hade de plötsligt 4 babys! O_o Den ena hade skaffat en och den andra tre stycken! Jag antar att de måste adopterat eller något för det stod ingenting om någon mamma... han som hade adopterat 3 stycken var väldigt god, undrar om det är därför >_> Nu är den familjen på högsta svårighetsgraden.

    Synd att man inte kan välja längden på sina simmar själv, det hade jag hoppats på skulle gå ^^

Svar på tråden Sims3 tråd, för dig som spelar!