• Ammiz

    fler med BF november eller däromkring?

    Nyfiken på vilka fler som beräknas bli en regnbågsfamilj i november eller däromkring.

  • Svar på tråden fler med BF november eller däromkring?
  • nightnurse

    Japp! BF 2 el. 3 december. Men det är tvillingar så chansen att dom kommer lite tidigare är väl ganska så stor antar jag... om det nu fortsätter att vara två *brasklapp* När har ni BF?

  • lotuskotte

    Vår bebis är beräknad till den 29/10 fast enligt IVF borde det vara den 26/10 men det är ju skapligt nära november för oss också!!

  • Lejla och Ullis

    Vi ska få en liten kille och han beräknas komma den 12 november.

  • Ammiz

    Vad roligt att vi är flera som väntar bebis ungefär samtidigt! Vår är beräknad till 21/11.

    Så hur är det med er gravida och medgravida? Har ni känt av några rörelser än? När?

  • Lejla och Ullis

    Våran lilla kille sparkade första gången i v19+1 för 3 dagar sedan, super häftigt!!! :)
    Jag mår jätte bra, har dock gått upp 6 kg redan. Vet inte om det beror på att jag var rätt smal innan?! Men det spelar inte så stor roll.

  • AC  och Jo

    Jag kände bebisen första gången i vecka 15. Sedan dröjde det ca 2 veckor innan den första "sparken" och igår på 20+4 kände min fru bebisen sparka utanpå magen. Två små puffar rakt i hennes handflata som hon vilade på min mage!
    Känns så härligt att vi båda får ha kontakt med bebisen.

  • Ammiz

    Måste kännas häftigt att känna sparkarna, utanpå eller inuti! Har inte känt någonting än och i morgon är vi halvägs!

    Fru gravid ligger väger fortfarande ungefär samma som vid inskrivningen, två kg mindre än innan plusset. Magen växer och hon mår jättebra.

  • jejje75

    Vi är beräknade till den 2 nov men vårat IVF säger 4 nov. Men första barnet så det kan ju dröja löte till.

  • Ammiz

    Hej till jejje och ebba, roligt att vi är fler!

    Hur är det med er nu? Hur mår ni fysiskt och icke-fysiskt gravida? Hur går det med inköpen?

    Vi gjorde tillväxt-UL i veckan och vår beräknades väga 1146g. Vi har även varit på familjerätten och gjort det vi kunnat för att jag ska bli förälder även juridiskt. Mindre än tre månader kvar nu!

Svar på tråden fler med BF november eller däromkring?