• Anonym

    Kåt som vanligt..

    Sitter här och är grymt kåt...någon mer? Hoppas gubben vill ikväll!

  • Svar på tråden Kåt som vanligt..
  • Anonym

    Jämt...men får inget för mannen vill inte när jag är gravid

    stackare, ska du leva utan sex i nio månader. vad är han rädd för?

  • Anonym

    jag ska minsann ge gubben en riktig omgång ikväll, han ska få be och böna för att jag ska sluta....ha ha ha

  • Anonym

    han kan va lite seg ibland. jag e alltid kåt och glad, skulle kunna ha sex flera gånger per dag! nu är det snart en vecka sen sist, har märkt att han inte varit så sugen på sista tiden men ikväll kommer han inte kunna motstå mig! har ni några bra förföringsknep?

  • Anonym

    Anonym (truthteller) skrev 2009-06-13 19:12:41 följande:


    Gå ned på knä i hallen när han kommer hem. Sug av han men låt han inte komma. Strax innan han skall komma reser du dig upp och tar hans hand och leder han till sovrummet. Slår vad om min vänstra kula att han inte bangar!
    Hahahahaha.....kanooon! =)
  • Anonym

    Anonym (truthteller) skrev 2009-06-13 19:12:41 följande:


    Gå ned på knä i hallen när han kommer hem. Sug av han men låt han inte komma. Strax innan han skall komma reser du dig upp och tar hans hand och leder han till sovrummet. Slår vad om min vänstra kula att han inte bangar!
    Men om han smakar dåligt då? Halstablett nästa?
  • Anonym

    onanerat 2 ggr idag. Kåt igen så det är dags på nytt. Förtsår inte vad som tagit åt mig men har en ny vibrator....hmmmm

  • Anonym

    Gårdagen gick bra! Gick ner på knä och han fick sig en omgång..... Sen blev det vilt sex i soffan, så skönt!! Hade gärna gjört om det nu men gubben sover i soffan, får väl vänta tills imorgon, suck. Önskar att jag va lite mindre kåt ibland. Undra hur han hade reagerat om jag tog fram dildon när vi går och lägger oss? Förmodligen hade han vänt sig om och somnat gott och jag hade kunnat ligga och ha det mysigt själv....fast jag vågar inte göra det. Väntar på morgondagen i stället.

Svar på tråden Kåt som vanligt..