• Anonym
    Äldre 14 Jun 23:20
    8733 visningar
    48 svar
    48
    8733

    hur blir jag snyggare? jag är så ful

    Jag känner mig så ful... fulaste i världen... jag platsar på uglypeople-sajten...
    jag har haft massor o åter massor av killar o flörtar... jag kollar mig i spegeln o undrar vad de såg? Jag som är så ful..

    Jag har försökt göra nåt åt det... gått ner i vikt.. känner mej fet ändå.. köpt en massa smink... ser väl aningen bättre ut i det men vem orkar sminka sig varenda eviga dag... alltså sminka ALLT i ansiktet.. köper fina kläder men jag är ful ändå...
    Har en sambo som anses snygg... ibörjan sa jag åt han att han var alldeles för snygg för mig... han tyckte jag var löjlig.. det gjorde inte jag, jag menade det på fullaste, blodigaste allvar

    har massa produkter för håret... håret är glansigt, välvårdat och långt.. och anses fint av andra.. men jag tycker inte om det...

    Tips på att göra en snyggare?????? plastik kanske men det är så hiskelikt dyrt.. suck...

  • Svar på tråden hur blir jag snyggare? jag är så ful
  • Anonym (allti­d?)
    Äldre 14 Jun 23:49
    #21

    Känner du alltid så här eller bara ibland, tror att de flesta har dagar då man känner sig mer oattraktiv men iregel så vet man ju att det går över. Om du alltid känner så här tycker jag att du ska som flera ovanstående skriver ta tag i ditt tankesätt.

    För att jag ska må bättre över min kropp krävs inte så mycket men riktigt dåliga dagar (väldigt sällan) brukar jag färga ögonfransarna (orkar inte ha mascara), raka benen, lägga en ansiktsmask och gå en långpromenad med favoritmusiken i öronen - efter detta mår jag mycket bättre och känner mig fräschare och om inte det hjälper så är sex en bra egoboost ;)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 23:51
    #22

    jag vill inte lägga upp en bild på mej själv för jag vill inte att ni ska sitta i eran ände o tänka: ja inte fan var hon snygg heller!

    Jag brukar tänka på vad alla dessa killar genom åren sett hos mej.. jag har haft vrålsnygga killar, både pojkvänner o one-nightstands.. vissa av dem har haft tjejer men varit med mej ändå, andra har jagat mej som de vore dödsförälskade.. det enda jag kan förklara det med är att de trollbundits av min personliget.. för fula människor kan ju ha den mest fantastiska charmen.. för att höja sig i folks ögon...

  • La Lola
    Äldre 14 Jun 23:53
    #23
    Anonym skrev 2009-06-14 23:51:49 följande:
    jag vill inte lägga upp en bild på mej själv för jag vill inte att ni ska sitta i eran ände o tänka: ja inte fan var hon snygg heller! Jag brukar tänka på vad alla dessa killar genom åren sett hos mej.. jag har haft vrålsnygga killar, både pojkvänner o one-nightstands.. vissa av dem har haft tjejer men varit med mej ändå, andra har jagat mej som de vore dödsförälskade.. det enda jag kan förklara det med är att de trollbundits av min personliget.. för fula människor kan ju ha den mest fantastiska charmen.. för att höja sig i folks ögon...
    Lägger du in en bild från ditt galleri här på FL så kan man ta reda på vem du är.
    Tänk om det om du skulle ändra dig.
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 23:54
    #24

    Vissa dagar är värre... jag kan faktiskt känna mej.... ja inte snygg men åtminstone så att jag passar bland folk... nån gång i månaden.... men oftast känner mej extremt ful och vissa dagar som denna känner jag mej fulare än fulast

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 15 Jun 00:00
    #25

    La Lola: hur menade du nu?

  • La Lola
    Äldre 15 Jun 00:02
    #26
    Anonym skrev 2009-06-15 00:00:12 följande:
    La Lola: hur menade du nu?
    Om du lägger in en bild på dig här (o endast visar kroppen alltså om du ändå vill vara anonym) så kan man ta reda på ditt nick genom att klicka på bilden.
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 15 Jun 00:05
    #27

    Jaha, jo det förstår jag men jag tänkte om man kunde lägga in bilder ändå men det kanske man inte kan...

    Alltså innerst inne vet jag ju att jag inte är SÅ ful eftersom ingen stirrar.. önskar bara att jag hade självförtroende som jag hade för några år sedan.... jag känner mej, trots all logik, hur ful som helst

  • Anonym (spink­isen)
    Äldre 15 Jun 00:15
    #28

    Nu har jag inte läst hela tråden... Men..

    TS, vet du va!
    Istället för att gå och spendera en massa pengar på kirurgi, smink, dyra kläder osv... Spara pengarna och gå en sån där kurs där man få lära sig att stå på sig och tycka om sig själv för den man är!
    Alternativt att du går och pratar med en kurator eller liknande.
    Jag betvivlar att du ser ful ut, du kan knappast vara fulare än mig. Å då kan jag säga att jag har en odiagnostiserad hudåkomma (acne/rosacea/ alternativt reumatism) så jag har... ja.. va ska man säga.. skrovlig, gropig, storporig hy med massor av svarta pormaskar. Jag har en stor ful, glänsande näsa, mittemellan 2 osymmetriska ögon, varav mitt högra ögonlock hänger ner på halva ögat och i det vänstra har jag en stor fet knöl i ögonvrån som dessutom visat sig vara en cysta... Jag har s t o r a, gula, sneda tänder, ögonbryn som sitter långt ner och ser ut som en varulv om jag inte plockar dom varje vecka.
    Jag har sår över halva min högra underarm och vänstra armbåge pga atopiska eksem (vilket jag även har i den högra ögonvrån som dessutom gett mig RYNKOR *blää*). Jag är spinkigare än en tändsticka, vilket resulterar i att jag har stora fula märken på rumpan av "sittbenen". Brösten har fallit ihop efter ammningen, så nu är dom så stripiga att man kan tro att nån har dradit en spackelspade över dom. Stora fötter till en spinkig kropp ser itne heller bra ut, å jag ser jämt ut att ha smutsigt hår trots att jag är nyduschad.

    MEN, jag trivs med mig själv och har insett att det finns inte så mycket att göra åt saken. Eller ja, jag ska göra en förstoring sen, men mycket mer än så kan jag inte göra. Jag har helt enkelt lärt mig att gilla läget och har i långa perioder undvikit speglar kontrat med självintalning.

    Så försök hitta hjälp med det psykiska problem du har!

  • Anonym (a)
    Äldre 15 Jun 06:20
    #29

    Jag känner igen mig, tycker ofta jag ser hemsk ut men det är verkligen en fråga om självkänsla. Jag köper massor av kläder och smink men känner mej aldrig nöjd. Sminket blir inte fint och dom snygga kläderna sitter illa. Tycker att jag är jättetjock fast jag själv kan se att många tjejer är större än mig, och att jag vet att jag har normalt bmi. Får ångest av tanken att bli ädre och fulare. Barn har jag inte, för jag har läst överallt att man förfaller då och jag törs inte förvärra saken yterligare.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 15 Jun 07:57
    #30

    Ja man förfaller ännu mer när man får barn....men min dotter är ljuset i mitt liv och jag skulle ju aldrig byta bort henne för att få se ut som innan så klart

Svar på tråden hur blir jag snyggare? jag är så ful