Inlägg från: Angels Fall First |Visa alla inlägg
  • Angels Fall First

    Troslös under kjolen??

    Det är ju både bekvämt och tändande. Ju kortare kjol jag har desto troligare är det att jag skippar trosorna


    mina svenska tangenter kommer och går
  • Angels Fall First
    OMNIA skrev 2009-06-15 08:37:54 följande:
    Nu fick du mig att vakna!Angels Fall First skrev 2009-06-15 08:02:52 följande:
    Du behöver bara pallra dig iväg till Irland då
    mina svenska tangenter kommer och går
  • Angels Fall First
    OMNIA skrev 2009-06-15 09:20:46 följande:
    IRLAND!Skulle det vara svårt?Det värsta hindret är nog att det är för kallt där nu och att du går runt i byxor då.Angels Fall First skrev 2009-06-15 09:10:40 följande:
    Sommar betyder faktiskt kjol var och varannan dag fast det är kallare än vad man skulle vilja Du är välkommen
    mina svenska tangenter kommer och går
  • Angels Fall First
    OMNIA skrev 2009-06-15 09:29:06 följande:
    Tack för din inbjudan, du frestar mig för jag älskar när det är troslöst under.Att det bara blir kortare och kortare, ja..nej, jag kommer!Angels Fall First skrev 2009-06-15 09:23:14 följande:
    mina svenska tangenter kommer och går
  • Angels Fall First
    Anonym (Jaa) skrev 2009-06-15 12:21:32 följande:
    Så är det roligt att se vissa reaktioner när dom upptäcker att man inte har några trosor på sig under... Och dom får inte göra nåt.. Hihihi
    Visst är det så
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    Anonym skrev 2009-06-15 14:02:17 följande:
    Det vore intressant att veta om ni utan trosor under kjolen är rakade eller inte =P
    Jepp, är rakad. Eller vaxad.
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    kaji78 skrev 2009-06-15 14:15:03 följande:
    rakad o piercadska bli kul att se hur en viss kollega reagerar på det imorgon:)
    Var är du piercad? *funderar på en - men har inte kommit längre än så*
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    kaji78 skrev 2009-06-15 14:28:26 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-06-15 14:18:15 följande: i klitoriskappan, har en pinne med en ring i.mycket nöjd med denbåde den egna känslan och reaktionerna hos dem man visar den för:)
    Snyggt!
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    Anonym skrev 2009-06-15 20:43:29 följande:
    Jag undrar bara en sak, ni som är troslösa, har ni aldrig flytningar och sånt?Har många gånger lekt med tanken på att skippa trosorna under kjolen, men har varit rädd för att få flytningar/bli våt, det tycker jag skulle vara såå pinsamt...!
    Jo, visst har jag väl lite flytningar. Ja, rätt mycket vissa tider i månaden. Men ändå inte så att det rinner utefter benen Dessutom dricker jag extremt mycket (runt 3.5-4 liter om dagen är rätt normalt i min värld) och det innebär att jag måste på toaletten rätt ofta också och då torkar man väl sig *problemet löst innan det blir ett*
    Blir jag kåt så blir jag däremot rätt rejält våt. Men det har heller aldrig varit ett stort problem under kjolen, även utan trosor. Antingen så leder den där kåtheten till sex/onani någonstans ute eller också så får man väl torka lite i värsta fall
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    kaji78 skrev 2009-06-16 12:23:42 följande:
    idag lämnade jag trosorna hemma, efter lunch ska jag roa mig med att gå bort till en viss kollegas kontor under förevändningen att jag vill diskutera något lämpligt problem...så får vi se om han märker något och vad han tycker om det:)
    Du får uppdatera oss sen
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    Anonym (LiiLoo) skrev 2009-06-16 23:37:58 följande:
    Hemma kan man väl , men aaaaldrig ute i offentligheten :P Eww, ecklig! Vill inte skymta andras könsorgan när jag är ute o festar, inte manliga heller :P
    Det vill jag! Både mäns och kvinnors
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    Vege skrev 2009-06-17 11:15:39 följande:
    Angels Fall First skrev 2009-06-17 09:47:36 följande: Jag med! Som sagt, diskret är nyckelordet här, det handlar inte om könsorgan som hänger utanpå kläderna liksom...
    Precis! Lagom diskret sådär
    Har bytt telefonnummer (till den svenska mobilen) om någon känner sig bortglömd och inte fick det.
  • Angels Fall First
    Skalman78 skrev 2009-08-25 21:11:05 följande:
    Hur har det gått för alla er som lovade eller hoppades på en troslös midsommar eller dag på jobbet? Nu får ni berätta för en som hoppades men aldrig var i närheten av en troslös midsommar.
    Någon troslös midsommar minns jag inte ens om det blev Kanske  Och några troslösa dagar på jobbet har jag visserligen ibland (dock ingen kjol då utan byxor) men inte pga att jag önskar sex (jobbar som ensam vuxen) utan mer pga att det är rätt skönt med mysbyxor utan trosor under även på jobbet ibland  
    Men visst har det väl blivit en eller annan dag den här sommaren utan trosor under kjolen. Dom dagar sommaren faktiskt tillåtit dig att ha så lite kläder (råd: flytta inte till södra Irland om du råkar gilla sol och sommar andra sommaren i rad som det är uruselt). Och visst har det vankats sex när det framkommit att jag inte haft några trosor på mig Helst då på direkten  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Angels Fall First
    Airlee skrev 2009-08-25 21:21:39 följande:
    Jag fegade ur tyvärr. Klänningen var för kort! Fick bekräftat att jag hade valt rätt när jag sedan fick se alla foton från kvällen och mina trosor syntes på i princip varenda ett...
    Klänningar och kjolar får gärna vara korta men kanske inte riktigt så korta om man nu inte vill ha trosor under  
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Angels Fall First
    Anonym skrev 2009-08-29 12:46:56 följande:
    min fru var troslös på vårat bröllop.. :)
    Nice  
    mina svenska bostäver kommer och går
Svar på tråden Troslös under kjolen??