Inlägg från: Rullgardina |Visa alla inlägg
  • Rullgardina

    Lekar till midsommar för vuxna!

    Något som kan bli hysteriskt roligt är att ge alla varsitt hemligt uppdrag att utföra under middagen. Uppdragen kan man dela ut på olika sätt (enom att lotta ut uppdragslappar eller genom att fästa en lapp under varje tallrik tex) Uppdragen blir på den nivån lekledaren anser är lämplig i sällskapet 

    Vi har haft uppdrag av typen:


    Res dig upp och säg skål innan du dricker -varje gång! Envisas med att säga fel namn till din bordsgranne Säg följande när du har ätit färdigt: "Inte nog med att sällskapet varit uselt, det här var tamefan det värsta jag ätit i hela mitt liv!!" Få igång en allsång mitt under middagen Börja varje mening med "Ja, som min vän Urban hade sagt.." Fråga bordsgrannen till höger hur det gick med den där analklådan, blev hon/han av med den eller behöver hon/han fler tips som kanske kan hjälpa? Det är bara fantasin som sätter gränser, och jag lovar att det kan bli riktigt kul!
  • Rullgardina

    Man får alltså inte berätta för någon annan vilket uppdrag man har fått, och roligast är ju om alla låtsas som om de inte fått något uppdrag.. hemligt ska det vara!

Svar på tråden Lekar till midsommar för vuxna!