• Linnselusan

    Elvis Presley

    Hej..
    Jag undrar om det finns någon där ute som vet var man kan få fatt i broderimönster med Elvis?..
    //L

  • Svar på tråden Elvis Presley
  • Catti

    Menar du det som det finns liknande i Marilyn??? så har jag det, vill du så kan jag maila kopia till dig så är det bara att skriva ut det...
    Vet tyvärr inte var man kan köpa det...


    ♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • Catti

    Jag har lagt in er i min adressbok så inboxa mig era e-mail adresser så ska jag skicka kopia till er så fort jag scannat in det (jag har Marilyn också om ni vill ha)


    ♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • Catti
    Klantus, Mönstrena är mailade...
    ♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • Catti
    Linnselusan, Har mailat mönstrena till dig nu
    Pilliss, Om du fortfarande vill ha mönstrena så inboxa din e--mail till mig så fixar jag det
    ♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • Catti
    Pilliss, Du har också fått ett mail nu
    Varsågod klantus

    Nu har ni att göra
    ♥ A♥ L♥ F♥ S♥ IN MY HEART!!!
  • emmajohansson
    Catti skrev 2009-06-23 08:10:29 följande:
    Menar du det som det finns liknande i Marilyn??? så har jag det, vill du så kan jag maila kopia till dig så är det bara att skriva ut det...Vet tyvärr inte var man kan köpa det...
    hej! Skulle du kunna maila elivis broderiet till mig också? Det skulle jag vara mycket glad över. 

    Tack på förhand //Emma 
    elvis broderi
  • Monkina

    Jag skulle också gärna vill ja ha dom:)  om ni fortfarande har dom kvar vill säga:) håller på att söker Elvis och marilyn manrooe som faaan:(

  • BaPumba

    Jag skulle oxå bli väldigt glad för Elvis-mönster. Det blir en perfekt present att fixa till min mamma som haft honom som idol i mer än 30 år..!

  • BMW61

    Hej Catti

    Letat efter mönster för att brodera Elvis Presley med ljus o lykta. Min bästa kompis sedan 49 bara älskar honom. Jag skulle därför vilja överraska henne med en broderad tavla av honom till vår 50-års vänskaps år. Jag vill tacka henne för att få vara hennes vän så länge genom att ge henne tavlan. Hon kan inte handarbeta själv, nämligen. Så jag vet hur glad hon skulle bli för detta. Finns möjlighet att du kan maila även mig detta mönster? Eller finns det någon annan som har mönstret? Jag skulle bli oerhört tacksam för detta.

    Tusen tack på förhand!

Svar på tråden Elvis Presley