• Anonym (Gravid äntligen)

    Mirakelkur för att bli gravid!!!

    Är äntligen gravid efter att under två och ett halvt år testat ALLT (tempat, kollat med äl tester, ätit glandin, ätit rosenrot, detoxkur, bantning, motion, akupunktur, akupressur, ätit royal jelly; U name it!!!) Har inte fått komma på utredning eftersom vi har en fin å fantastisk femåring som blev till utan bekymmer (tredje försöket)

    Läste om en tjej som provade att ta fytoöstrogen och drack aloevera juice och jag tänkte att en ny metod - visst, jag testar!

    Efter EN jävla månad plusar jag!!!! Efter tårar, efter hopplöshet, efter sorg och längtan har vi blivit gravida!!! Sitter och kollar på testet och det är helt sjukt - det är ett plus!!! Påriktigt!!! Inte nåt sabla "kanskeommantittarpådetivinkel" plus utan ett prydligt "visesomåttamånader" plus!!! Gråter och snorar av lycka! Våran lilla ska få syskon!

    Snälla ni som har svårt att bli gravida - testa! Har ätit en kapsel fytoöstrogen per dag och druckit aloevera juice 2 gånger per dag. Det finns på alla hälsokostaffärer (tror jag)

    Jag hoppas så att fler blir hjälpta av dethär!

  • Svar på tråden Mirakelkur för att bli gravid!!!
  • Anonym

    GRATTIS åh vad roligt!!!

    Berätta för en obefruktad vad det var för metod och vad den handlar om tack.

  • Johans Pillerill

    Ohh... det kanske man skulle ta och testa då :) Lär ju inte skada att prova iaf... kan knappast bli värre.

    JÄTTEGRATTIS till dig!!

  • Anonym (mmm)

    Anonym: vilken metod hon använde skriver ju TS.

    GRATTIS TS!

  • Anonym

    Jo men fytoöstrogen preparat används framgångsrikt för att lindra klimakteriebesvär... Vilken SORT använde hon då?

    HUR mycket aloe vera juice drack hon x2 per dag? Vilken sort?

    Bättre anonym (mmm)?

  • Anonym (Gravid äntligen)

    Daily wellness fytoöstrogen och Aloe vera juice - syreberikad av HelaPharma. Har druckit två rejäla munfullar/dag (smakar äckelpäckel)

    Supertack, är så jävla glaaaad!!!!!!!

  • jaghetersophia

    Haha, låter som om det är min "mirakelkur" som du testat......fan vad kul att jag "uppfann" den...har hört att den fungerat för flera nu :)

  • emmatherese

    GRATTIS och lycka till från en som blev gravid löjligt fort (2a försöket). Hoppas att allt går bra!

  • Anonym (Anonymius)

    Hej

    Ni som testat mirakelkuren har jag frågor till:

    1) hur många dagar körde ni?

    2) kan man köra kuren samtidigt som man tex tar primolut nor eller pergotime?

    3) hade ni utebliven mens och ägglossning innan kuren?

    4) hade/har ni PCO?

    Supertacksam för svar!

  • hedvig232

    Mirakelkuren enligt mig heter Munkpeppar. Efter 20 månaders försök och äl-tester och gråtande nätter, blev jag gravid efter en "kur" :)

  • Anonym (Anonymius)

    Oj men hade du utebliven mens och ägglossning innan kuren?

  • Anonym (.)

    Tänk inte på att du vill eller ska bli gravid hela tiden för det gör att det blir svårare att bli gravid. Slappna av , lev som vanligt och tänk inte på det så kommer du bli gravid snart

  • Humlan0
    Anonym (.) skrev 2018-07-10 13:31:14 följande:

    Tänk inte på att du vill eller ska bli gravid hela tiden för det gör att det blir svårare att bli gravid. Slappna av , lev som vanligt och tänk inte på det så kommer du bli gravid snart


    Vi har försökt att bli gravida i 4,5 år och gjort IVF i 1,5. Inga behandlingar har hjälpt mot min tunna slemhinna. Vi har testat allt som de har att erbjuda. Så slappna av är tyvärr inte kuren för oss.
  • Anonym (Z)
    Anonym (.) skrev 2018-07-10 13:31:14 följande:

    Tänk inte på att du vill eller ska bli gravid hela tiden för det gör att det blir svårare att bli gravid. Slappna av , lev som vanligt och tänk inte på det så kommer du bli gravid snart


    Gör dig inte dum, tror du verkligen en sjukdom som ofrivilligt barnlöshet faktiskt är, botas med att slappna av!

    Säger du samma till kroniskt sjuka, slappna av så blir du frisk?
  • Anonym (.)
    Anonym (Z) skrev 2018-07-11 07:31:52 följande:

    Gör dig inte dum, tror du verkligen en sjukdom som ofrivilligt barnlöshet faktiskt är, botas med att slappna av!

    Säger du samma till kroniskt sjuka, slappna av så blir du frisk?


    Beror helt på vad barnlösheten beror på. Är den stressrelaterad så går det
Svar på tråden Mirakelkur för att bli gravid!!!