• Anonym (storl­ek)
    Äldre 3 Jul 16:10
    11366 visningar
    29 svar
    29
    11366

    Vad motsvarar en 58/60 i storlek?

    Är lite nyfiken och undrar om det är någon som vet var det motsvarar i storlek och då tänker jag på från XS-XXXXL???

  • Svar på tråden Vad motsvarar en 58/60 i storlek?
  • Anonym (storl­ek) Trådstartaren
    Äldre 4 Jul 14:22
    #22

    Tack för alla era svar, anledning till att jag frågade är för att jag skulle beställa en sak från en nätbutik, men den produkten fanns bara i 58/60 storlek och jag har vanligtvis Large annars så jag ville veta hur mycket för stor den skulle bli, men med era svar så kommer den nog bli alldeles för stor.

  • Anonym (storl­ek) Trådstartaren
    Äldre 5 Jul 21:11
    #24
    Felicia6 skrev 2009-07-05 21:10:46 följande:
    Ja det kommer du nog drunkna i så beställ inte den
    Nej okej det ska jag inte göra då.. synd att den inte finns i mindre.. får hoppas på att någon retur kommer att komma in..
  • Anonym (storl­ek) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 17:29
    #25

    Vilken tur jag har den kom in igen i min storlek, det trodde jag aldrig, måste ha varit någon retur eftersom den hör till sommarsortimentet.

  • Anonym (storl­ek) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 19:33
    #27
    Anonym skrev 2009-07-06 19:28:42 följande:
    Anonym (storlek) skrev 2009-07-06 17:29:42 följande: har du mätt kroppen och bät förtaget du beställer från kolat n måten? menra så de inte blir fel storlek bara för at exvis brukar ha stolek 38 är de inge garanti att de är 38 på alla kläder beroden på modell,matrial och så vidare. menar så du inte behöver skicka tillbaka plaget? Lycka till!!
    Tack för omtanken, men denna produkt har jag redan en av bara att den är så härligt skön att jag ville ha en till. Så just denna kommer sitta perfekt. Men hade det varit något jag inte hade haft sedan innan så håller jag med dig om att det inte alltid stämmer i storlekarna.
  • Anonym (storl­ek) Trådstartaren
    Äldre 6 Jul 21:25
    #29
    Anonym skrev 2009-07-06 21:23:14 följande:
    Anonym (storlek) skrev 2009-07-06 19:33:38 följande: Men om du haft just den produken ina varför var du då så osäker på stolken?
    Det jag undrade över var hur mycket större den skulle ha blivit eftersom den inte fanns kvar i den jag hade tagit först. Det hade inte gjort någon om den hade varit lite större men inte för mycket.
Svar på tråden Vad motsvarar en 58/60 i storlek?