• Anonym (sexfrustrerad)

    oskuld på dildo!!!

    jag längtar så mkt efter sex att jag spricker och då jag är ensamstående så verkar det svårt att få nåt*suck*...hur som helst så har jag skaffat mej en dildo som man då kan ha i dusch/bad och jag har då aldrig använt en dildo förr så detta är då nytt för mej!!
    Jag skäms och säga men jag har haft denna nån månad i skåpet men kommer liksom inte igång riktigt och vågar mej att testa den!De som har en dildo säger att det är jätte skönt och att de tillfredsställer behoven man har.Hur som helst nån som har nåt råd på hur jag ska göra med denna??Jag går och är små kåt om vartannat men det händer liksom inte mer och då jag tänker på att jag borde ta fram dildon som jag har så liksom "tappar" jag kåt känslan lite grann och börjar istället fantisera om en äkta vara istället och då blir det att jag pullar och får komma med hjälp av pullandet!

    Jag vill ha ett ordentligt knull och en riktig k*k i mej än en plast grej men vad f*n en dildo borde jag väl kunna hantera ändå och få känna mej tillfredsställd!

    Hur gör ni andra då?Hur ska jag göra rent denna innan jag använder den?den står i förpackningen i skåpet men inget mer händer*suck*

  • Svar på tråden oskuld på dildo!!!
  • Anonym

    Plocka bara fram den! Du kommer säkert att uppskatta den{#lang_emotions_wink}. Lite glidmedel sen är det bara att köra! Pova dig fram tills du hittar din grej det fins ju många olika!

    Lycka till!

  • Anonym (H)
    Natasha skrev 2014-07-26 23:03:54 följande:

    Tappar man sin oskuld om man pullar sig själv??


    Hoppas att TS fick äkta vara efter 5 år...
  • Anonym (Dildokungen)

    Ts borde väl fått sina svar.

    Men jag tycker att alla tjejer oskulder, erfarna, singlar o ickesimglar ska äga flera dildos o träna sin njutning för att lära känna sin kropp och njutningspunkter så att ni vid riktigt kuksex lätt blir tillfredställda. För mej som man är det grymt upphetsande att få sitta och titta på min tjej när hon helt ohämmat onanerar framför mej och dessutom lärorikt för mej.

    Glöm heller inte hur fantastiskt det är för både hon o han att bli tagna analt med dildo med rätt teknik men tänk på att göra det flertalet gånger för den riktiga njutningen kommer då!.!

  • PeeZ87 kik
    Anonym (sexfrustrerad) skrev 2009-07-03 16:22:49 följande:

    jag längtar så mkt efter sex att jag spricker och då jag är ensamstående så verkar det svårt att få nåt*suck*...hur som helst så har jag skaffat mej en dildo som man då kan ha i dusch/bad och jag har då aldrig använt en dildo förr så detta är då nytt för mej!!

    Jag skäms och säga men jag har haft denna nån månad i skåpet men kommer liksom inte igång riktigt och vågar mej att testa den!De som har en dildo säger att det är jätte skönt och att de tillfredsställer behoven man har.Hur som helst nån som har nåt råd på hur jag ska göra med denna??Jag går och är små kåt om vartannat men det händer liksom inte mer och då jag tänker på att jag borde ta fram dildon som jag har så liksom "tappar" jag kåt känslan lite grann och börjar istället fantisera om en äkta vara istället och då blir det att jag pullar och får komma med hjälp av pullandet!

    Jag vill ha ett ordentligt knull och en riktig k*k i mej än en plast grej men vad f*n en dildo borde jag väl kunna hantera ändå och få känna mej tillfredsställd!

    Hur gör ni andra då?Hur ska jag göra rent denna innan jag använder den?den står i förpackningen i skåpet men inget mer händer*suck*


    Ses
  • PeeZ87 kik
    Natasha skrev 2014-07-26 23:03:54 följande:

    Tappar man sin oskuld om man pullar sig själv??


    Ålder på dig?
Svar på tråden oskuld på dildo!!!