• Anonym (under­given)
    Äldre 11 Sep 18:02
    7027 visningar
    21 svar
    21
    7027

    Bind mig!

    Jag har aldrig testat bondage men tänder oerhört på tanken.

    hur får jag min ganska pryda sambo att inse att jag vill bli helt fast i hans händer? Och hur gör man det rent praktiskt. Vi har inga sänggavlar och inget köksbord och inga direkta rep hemma. Vad kan man använda för redskap som redan finns hemma?

    Tips och idéer mottages tacksamt

  • Svar på tråden Bind mig!
  • Anonym
    Äldre 11 Sep 18:04
    #0

    Lite tjockare snören eler skärp går bra, sen kan man ju antingen bara binda ihop händer/fötter utan att fästa dem nångonstans eller så fasäter man de runt benen på sängen..:)

  • Anonym
    Äldre 11 Sep 18:05
    #0

    samma problem här..hur visarman att man mer än gärna vill bli bunden??+har berättat om denna fantasi för min kille men än har inget hänt.

    dessutom har vi ingt att binda i heller (äger dock ett par handklovar men vad ska man sätta dom i?)

  • MayaS
    Äldre 11 Sep 18:08
    #0

    scarfar..... kan användas till mycket... lika så halsdukar... binda händer, fötter eller som ögonbindel....

    Din sambo.... tja... prata med honom... försök att säga typ "i natt eller nu är jag din.... du bestämmer.... jag gör vad du vill eller i den stilen... är kanske lättare att leka fram det än att säga till honom i soffan eller vid maten... jag vill att du binder mig.... det låter så ... hmmm... banalt? fel ord men hittar inte det jag söker just nu..... vissa kan verka pryda men när det väl släpp så är de det kanske inte.... vet juh iofs inte hur det är med din sambo....

  • Sicali
    Äldre 11 Sep 18:08
    #0

    Det är rätt sexigt med handklovar utan att sätta dom i nånting. Tro mig, man sitter fast ganska mycket ändå när man bara har dom runt handlederna också

  • pummsa­n
    Äldre 11 Sep 18:10
    #0

    stay-upps eller sjalar funkar bra att binda med, kanske räcker att han bakbinder dig ellr binder dina händer ovanför ditt huvud? Hur du ska få honom att förstå vet jag inte riktigt men du kanske kan plocka fram nått att binda med starx innan ni ska ha sex och fråga lite lurigt om du ska binda honom eller han binda dig. Förhopnings vis väljer han väll då att få binda upp dig men om han själv vill bli bunden har ni ju yterligare nått nytt att prova.

    Lycka till nu!

  • Anonym (under­given) Trådstartaren
    Äldre 11 Sep 18:46
    #0

    Tack för alla tips!

    Var placerar man enklast händerna för att enklast kunna ha skön sex med djup penetration? Är inte magen knepigt om man kör missionären ex?

    Scarfer och skärp alltså. morgonrocksband också kanske?

    Fler bondagetips?

  • MayaS
    Äldre 11 Sep 19:10
    #0

    jupp morgonrocksband funkar alldeles utmärkt.... för att binda armarna. så gör det så de ligger ovanför huvudet.. på så sätt har du ändå viss frihet då du kan krama och även "stå på alla 4:a" om så önskas...

  • Anonym (under­given) Trådstartaren
    Äldre 11 Sep 19:18
    #0

    kan man stå på alla 4 om armarna sitter ihop?

  • MayaS
    Äldre 11 Sep 19:20
    #0

    prova..... beror juh givetvis på hur man binder....

  • Anonym (knyti­s)
    Äldre 11 Sep 21:13
    #0

    Morgonrocksskärp och sånt kan kännas lite off, det är kanske inte det man fantiserar om egentligen.

    Du kan köpa lämpligt halvgrovt rep i modefärgerna vitt, rött eller svart i metervara på
    Bauhaus, det är klart mer estetiskt och jag lovar att ingen bryr sig. Säg att det är till en skolpjäs eller friluftsdag eller nåt om det känns pinsamt.

    Den kreativa köper kanske ett svart lakan eller kanske ett lacklakan från

    www.orion-erotik.se/index_home.html

    Om sängen bara har ben så gör repöglor runt benen och fäst repen i, så kan partnern lätt bindas upp med armar och ben spridda. Rep mellan sängbenen längs långsidorna ger möjlighet att binda rep från dem till armarna och då ha lite rörelsefrihet kvar.

    Allmänna säkerhetsregler för replekar

    Bind aldrig för hårt, särskilt inte runt leder eller hals, där stora blodkärl ligger ytligt.
    Ju styvare och hårdare material, desto lösare måste det sitta. Man ska alltid kunna få en eller två fingrar mellan en boja och kroppen. Kontrollera var tionde minut att inte partnern känner sig avdomnad i någon del av kroppen eller huden skiftat färg.

    Lämna aldrig någon ensam under längre stunder som är bunden och aldrig mer än 1-2 minuter om de har munkavle eller rep kring halsen.

    Ha redskap (ev nycklar och kniv eller sax) redo för att snabbt ta bort bojorna om nödsituation uppkommer.

    Nybörjare som blir bundna ska kunna säga ett lösenord som man kommer överens om i förväg. Då är leken slut direkt och bojorna tas bort omedelbart. Detta för att kunna avbryta när leken känns fel i kroppen eller bara inte funkar. Ordet ska vara lätt att säga och nåt som man vanligen inte säger under sex, t ex "ikea".

Svar på tråden Bind mig!