• Anonym (mr1on­e)
    Äldre 11 Jul 17:59
    55506 visningar
    34 svar
    34
    55506

    Är det några tjejer som gillar piss sex?

    Hur vanligt är det att tjejer gillar det eller fantiserar om detta?

  • Svar på tråden Är det några tjejer som gillar piss sex?
  • Anonym (maja)
    Äldre 12 Jul 12:41
    #11

    Ska testa kissex om ett litet tag är det tänkt. Men vill nog inte ta i munnen första gången. Kanske på läpparna, fittan å brösten är bäst att testa först. Ser fram emot att få testa å se om jag känner mig förnedrad, upphetsad eller bara äcklad.

    Men en fråga. Om en man är kåt och har stånd, kan han verkligen kissa då? Trodde urinröret lixom "blockerades" vid stånd? Hur fungerar det då om han bara blir hård vid tanken på att kissa på någon? Tips?! haha =)

  • kaji78
    Äldre 12 Jul 12:45
    #12

    Anonym (maja) skrev 2009-07-12 12:41:59 följande:


    Ska testa kissex om ett litet tag är det tänkt. Men vill nog inte ta i munnen första gången. Kanske på läpparna, fittan å brösten är bäst att testa först. Ser fram emot att få testa å se om jag känner mig förnedrad, upphetsad eller bara äcklad.Men en fråga. Om en man är kåt och har stånd, kan han verkligen kissa då? Trodde urinröret lixom "blockerades" vid stånd? Hur fungerar det då om han bara blir hård vid tanken på att kissa på någon? Tips?! haha =)
    är inte man men min erfarenhet är att de inte kan om de har stånd, då får man göra något åt det först:)
  • Anonym (kissa­n)
    Äldre 12 Jul 15:16
    #13

    För mig handlar det bara om förnedrnigen i sig. Dessutom är ju kiss inte giftigt eller på annat sätt farligt för dig d.v.s. om man inte får i sig litervis från någon som har tex en urinvägsinfektion. Jag kan ju mycket väl förstå att det finns tillräckligt med människor som tycker att det är hur äckligt somhelst, men varför vara så dömande? Jag ska inte kissa på er!

    Jag är s/m-utövare och för mig är det bara ytterligare ett inslag i min sexuallitet som har med förnedring att göra, ungefär av samma karaktär som att bli spottad i ansiktet.

  • MiZZMa­GiKa
    Äldre 12 Jul 15:20
    #14

    Ja, personligen så tänder jag inte på detta! Tycker att det känns ofrächt och ganska äkligt..men jag dömer inte. Vissa gillar det och andra inte, som allt annat i sexväg! men jag skulle aldrig ställa upp på kiss sex!

  • Anonym (12)
    Äldre 12 Jul 15:36
    #15

    jag tänder på det.rimliga mängder dock.

  • Living­Easy
    Äldre 12 Jul 16:13
    #16

    Anonym (maja) skrev 2009-07-12 12:41:59 följande:


    Ska testa kissex om ett litet tag är det tänkt. Men vill nog inte ta i munnen första gången. Kanske på läpparna, fittan å brösten är bäst att testa först. Ser fram emot att få testa å se om jag känner mig förnedrad, upphetsad eller bara äcklad.Men en fråga. Om en man är kåt och har stånd, kan han verkligen kissa då? Trodde urinröret lixom "blockerades" vid stånd? Hur fungerar det då om han bara blir hård vid tanken på att kissa på någon? Tips?! haha =)
    Man kan kissa om man har lite halvstånd...
    Det jag va när aatt få till vas med mitt ex när vi kom hemm fulla och stod redan nakna i badrummet. Had bara vart att gå in i duscheen liksom.
  • Angels Fall First
    Äldre 12 Jul 16:22
    #17

    Jag gillar det definitvit. Från början så fanns bara tanken att killen gjorde det på mig men nu har jag kommit så pass långt att det faktiskt är rätt nice med det motsatta också  


    mina svenska bostäver kommer och går
  • Anonym
    Äldre 12 Jul 16:43
    #18

    Anonym (maja) skrev 2009-07-12 12:41:59 följande:


    Ska testa kissex om ett litet tag är det tänkt. Men vill nog inte ta i munnen första gången. Kanske på läpparna, fittan å brösten är bäst att testa först. Ser fram emot att få testa å se om jag känner mig förnedrad, upphetsad eller bara äcklad. Men en fråga. Om en man är kåt och har stånd, kan han verkligen kissa då? Trodde urinröret lixom "blockerades" vid stånd? Hur fungerar det då om han bara blir hård vid tanken på att kissa på någon? Tips?! haha =)
    jodå det går att kissa ändå, men det gäller att komma på knepet
  • th666
    Äldre 25 Jul 01:04
    #19

    kiss sex är skit häftigt. prova innan ni tjötar skit. om något ni inte provat.

  • djarum­i
    Äldre 25 Jul 10:00
    #20

    Totalt avtändande för mig men går ni igång på det så kör på......

Svar på tråden Är det några tjejer som gillar piss sex?