• lgodis

    Barnprylmarknader i Göteborgs området

    Hej,
    Är det någon som vet om det är några barnprylmarknader på gång i eller omkring Göteborg?

  • Svar på tråden Barnprylmarknader i Göteborgs området
  • mannehund

    Fy f---, vad jag inte tänker åka på barnmarknad mera!!!
    Måste bara kasta ur mig det....
    Lämnade in jättefina grejer förra året till en barnklädesmarknad utanför Göteborg, Kavatskor och stövlar flera par, overaller och kläder som var rätt för säsongen i massor. Allt helt och rent och så gott som oanvänt pga barnen hade mycket kläder. Sånt som jag hade viljat köpa själv.
    På varje sak skulle man sätta en tejpbit med ett nummer på, som skulle kunna identifieras med mig som säljare i kassan. Det som inte blev sålt skulle man få hämta eller skänka bort efter dagens slut. Min sambo åkte för att hämta det som inte blev sålt för jag tänkte lägga ut på tradera istället om något mot förmodan skulle blivit osålt. När han kommer hem har han någon futtig hundralapp med sig och inga kläder!!! Då har någon oärlig person troligen gått runt i lokalen och rekat efter bättre barnkläder-tagit bort numreringen som suttit på- och sedan satt dit sin egen... För att inkassera köpesumman. Eller tagit bort min tejp och tagit på sina egna barn mina plagg och sedan knallat visslande ut därifrån....Jag lämnade kläder och saker som jag prismärkt till över 800 kr tillsammans, inga kläder och några futtiga korvören blev resultatet! Så egentligen inte fy f---- för barnklädersmarknader utan för oärliga, egoistiska människor som drar nytta av barnklädersmarknader på fel sätt ...

  • Tuxi

    Pröva kolla lite på Komersen som ligger nere vid Järntorget/Majorna där har jag varit ett antal gånger med min brukare. Och kommit hem med fina barnkläder och leksaker.
    Annars finns ju också Bellevue marknad och Kviberg marknad. Men Komersen är mer loppis och roligare.

Svar på tråden Barnprylmarknader i Göteborgs området