• Anonym (T)

    De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)

    Nyfiken på va folk håller på med där ute..

    Såååå, helt ärligt, vad är de absolut konstigaste du nånsin onanerat med????????


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-20 12:36
    Eftersom det verkar vara oklart för några så uppdaterar jag..

    Vad är DET konstigaste du onanerat med????
  • Svar på tråden De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)
  • Anonym (;)

    En sån där elektrisk tandborste vibrerade så nice så

  • Anonym (me 2)

    Anonym (T) skrev 2009-07-21 20:10:39 följande:


    Nyfiken på va folk håller på med där ute.. Såååå, helt ärligt, vad är de absolut konstigaste du nånsin onanerat med????????
    hahaha jag med ;) (eltandborste)
  • keis

    Om man ändå var tjej så det fanns lite utbud på leksaker, finns ju inte mycket för en kille

  • brokig

    Nu inser jag att jag antagligen kommer vara sjukast här, men när jag gick på högstadiet och var nyfiken på min egen sexualitet var de flesta föremål intressanta, även om jag inte testade så många av dem. Det dummaste och antagligen konstigaste jag testat var under den perioden. Fann en lagom mjuk svart och delvis gummilik ca 30 cm lång figur av King Kong. Jag minns än idag hur jag förde upp den och hur det sedan brände av smärta i flera timmar efteråt. Inte för att King Kong var för stor, men däremot var han nog tillverkad i ett material som inte var lämpat för sexuella lekar.

  • Ruggugglan
    brokig skrev 2009-07-21 21:30:11 följande:
    Nu inser jag att jag antagligen kommer vara sjukast här, men när jag gick på högstadiet och var nyfiken på min egen sexualitet var de flesta föremål intressanta, även om jag inte testade så många av dem. Det dummaste och antagligen konstigaste jag testat var under den perioden. Fann en lagom mjuk svart och delvis gummilik ca 30 cm lång figur av King Kong. Jag minns än idag hur jag förde upp den och hur det sedan brände av smärta i flera timmar efteråt. Inte för att King Kong var för stor, men däremot var han nog tillverkad i ett material som inte var lämpat för sexuella lekar.
    Haha. King Kong gav kanske igen?
    BF 19 januari.
  • Anonym (mysig)

    Konstigaste!?
    Lunchkorv kanske
    Det är lättare att rabbla upp vad man använt än att välja ut vad som är konstigast:)

  • Anonym

    En rakapparat, DOCK så gick det att ta av rakhylsan. Använde den flitigt i många år, tills hunden tugga sönder den.. Och det är inte det enda hundfan har tuggat sönder, har blivit av med 3 vibratorer efter det. Hon är dyr i drift, men numra är jag noggrann och lägger tillbaka vibben i lådan efter användning ;)

  • Anonym

    En hushållspappers hållare i trä o en vibrerande rakhyvel (handtaget)

Svar på tråden De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)