• Anonym (förvi­rrad idiot)
    Äldre 24 Jul 12:14
    21829 visningar
    65 svar
    65
    21829

    Gift otrogen kvinna.

    Ush jag har ställt till det väldigt mycket runt omkring mig.
    Är en relativt så nygift tjej på 25 år. har världens finaste man vid min sida som verkligen gör ALLT för mig men jag har gjort det jag lovade mig själv att aldrig göra.

    Jag har avrit OTROGEN!

    Jag är förälskad i en kille som även har visat sig vara förälskad i mig.
    Vi har varit ute och spontanfikat några gånger och kysstes sista gången som vi sågs.
    Vad ska man göra med alla känslor som helt plötsligt har stormat in i mitt liv?
    Jag känner mig sååå kluven och så hemsk mot min man. Hur kudne det bli så?
    Borde man inte vara nykär och glad?

    Mycket har hänt alldles för fort i mitt liv och det känns bara som att jag "inte har levt fördigt än".

    Någon med lite goda råd?

    Allt godtas.

  • Svar på tråden Gift otrogen kvinna.
  • enny signat­ur
    Äldre 29 Jul 17:48
    #41

    Anonym (förvirrad idiot) skrev 2009-07-29 14:59:21 följande:


    För att verkligheten är den att man vill ha kakan och äta av den och så får ingen annan smaka. Så är det med de flesta otrogna om man tänker efter lite. jag är bara ärlig hurreni :)
    Hur menar du med att man vill ha kakan och äta av den och inte låta någon annan smaka? Jag äter inte upp min man när jag är med honom, det är inte ens så att han försvinner.

    Jag undrade varför du vill ha din man för sig själv.
  • Anonym (svårt­)
    Äldre 31 Jul 02:30
    #44

    Jag kan faktiskt förstå dig. Tycker några varit rätt elaka mot dig här i tråden. Jag tror faktiskt ts ville ha råd.
    Är man i en sådan här situation så vet man faktisk inte vad man vill och man kan ha kännslor för fler men på olika sätt. Jag gillar inte alls otrohet men har ändå hamnat i en liknande situation vilket också är delvis mitt egna fel och nu står jag i valet och kvalet. Jag vet inte om jag verkligen älskar min man och vill fortsätta med honom eller om jag är så intresseraad och vill utfoska den andra mannen som kommit in i mitt liv. Åh ja jag har dåligt samvete mot min man (nu har jag inte hoppat i säng med någon annan och kommer inte göra det heller men min ''gräns'' för vad som är acceptabelt har raderats) . man mår inte alls bra i en sådan här sits. Så mitt råd till dig är att ta det lugnt och gör inget förhastat som du kan få ångra. Jag avvaktar själv och försöker känna efter vad jag vill. Har än inte kommit på något vettigt. 

    Hoppas du kommer fram till hur du vill ha det.   

  • Anonym
    Äldre 31 Jul 02:51
    #45

    Anonym (svårt) skrev 2009-07-31 02:30:04 följande:


    Jag kan faktiskt förstå dig. Tycker några varit rätt elaka mot dig här i tråden. Jag tror faktiskt ts ville ha råd.Är man i en sådan här situation så vet man faktisk inte vad man vill och man kan ha kännslor för fler men på olika sätt. Jag gillar inte alls otrohet men har ändå hamnat i en liknande situation vilket också är delvis mitt egna fel och nu står jag i valet och kvalet. Jag vet inte om jag verkligen älskar min man och vill fortsätta med honom eller om jag är så intresseraad och vill utfoska den andra mannen som kommit in i mitt liv. Åh ja jag har dåligt samvete mot min man (nu har jag inte hoppat i säng med någon annan och kommer inte göra det heller men min ''gräns'' för vad som är acceptabelt har raderats) . man mår inte alls bra i en sådan här sits. Så mitt råd till dig är att ta det lugnt och gör inget förhastat som du kan få ångra. Jag avvaktar själv och försöker känna efter vad jag vill. Har än inte kommit på något vettigt. Hoppas du kommer fram till hur du vill ha det.   
    Vadå gör inget förhastat... hur lång tid ska du stjäla av din mans liv för att du inte kan bestämma dig? Hur länge ska han behöva sitta på avbytarbänken och må dåligt över att fundera på vad han gör för fel när han inte ens kan hjälpa det?
  • Anonym (svårt­)
    Äldre 31 Jul 03:06
    #46

    Tills man har fattat ett beslut...om man bestämmer sig för att kämpa med sin man så gör man det och slipper såra honom med att säga något. Eller så avslutar man äktenskapet och får göra vad man vill.

    Jag erkänner jag har dubbelmoral....och lever med det också och det är inget jag är stolt över. Så ja jag är väl knäpp. Vill hälst av allt inte såra någon hur konstigt det än låter. Trodde aldrig något sådant här kunde hända mig men det gjorde det.

  • Anonym (förvi­rrad idiot) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 11:22
    #48

    Anonym (svårt) skrev 2009-07-31 02:30:04 följande:


    Jag kan faktiskt förstå dig. Tycker några varit rätt elaka mot dig här i tråden. Jag tror faktiskt ts ville ha råd.Är man i en sådan här situation så vet man faktisk inte vad man vill och man kan ha kännslor för fler men på olika sätt. Jag gillar inte alls otrohet men har ändå hamnat i en liknande situation vilket också är delvis mitt egna fel och nu står jag i valet och kvalet. Jag vet inte om jag verkligen älskar min man och vill fortsätta med honom eller om jag är så intresseraad och vill utfoska den andra mannen som kommit in i mitt liv. Åh ja jag har dåligt samvete mot min man (nu har jag inte hoppat i säng med någon annan och kommer inte göra det heller men min ''gräns'' för vad som är acceptabelt har raderats) . man mår inte alls bra i en sådan här sits. Så mitt råd till dig är att ta det lugnt och gör inget förhastat som du kan få ångra. Jag avvaktar själv och försöker känna efter vad jag vill. Har än inte kommit på något vettigt. Hoppas du kommer fram till hur du vill ha det.   
    Tackvännen för ett bra svar.
    Jag väntar också och känner efter.
    Vi är inte mer än människor. Sådant händer.
    Thats it.
    Andra som är här för att skriva vidriga saker kan ta och skriva i en annan tråd.
    Ush bevare mig för människor utan känslor för verkligheten.
  • Anonym
    Äldre 31 Jul 11:29
    #49

    Ja vem har sagt att det skall vara lätt i livet. Jag tror helt klart att man kan älska mer än en man, sedan är det ju en moralisk / etisk fråga hur man hanterar situationen.

    Har inget bra råd att ge dig, kanske borde du ta en paus från mannen du nyligen mött och känna efter vad du egentligen vill? Om du fortsätter träffa honom utan att ta ett aktivt beslut är risken stor att det drar iväg och sedankanske du ångrar dig... Om du verkligen älskar din make så försök ta det lite lugnt, antar att du inte vill såra honom.

  • Anonym (förvi­rrad idiot) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 11:31
    #50
    Anonym skrev 2009-07-31 11:29:08 följande:
    Ja vem har sagt att det skall vara lätt i livet. Jag tror helt klart att man kan älska mer än en man, sedan är det ju en moralisk / etisk fråga hur man hanterar situationen. Har inget bra råd att ge dig, kanske borde du ta en paus från mannen du nyligen mött och känna efter vad du egentligen vill? Om du fortsätter träffa honom utan att ta ett aktivt beslut är risken stor att det drar iväg och sedankanske du ångrar dig... Om du verkligen älskar din make så försök ta det lite lugnt, antar att du inte vill såra honom.
    Nej jag vill absolut inte såra min man.
    han är en man som många skulle kunna dö för.
    Vi åker iväg under några dagar från och med nästa vecka och då ska jag känna efter ordentligt.
    Det har hänt mycket i mitt liv som jag kan koppla samman till detta tvekande och sökande efter något som jag förmodligen redan har - utan att veta om det.
    Hårda ord från andra läsare undanbedes därmed.
  • Äldre 31 Jul 11:57
    #52

    Anonym (förvirrad idiot) skrev 2009-07-31 11:22:57 följande:


    Anonym (svårt) skrev 2009-07-31 02:30:04 följande:
    Tackvännen för ett bra svar.Jag väntar också och känner efter.Vi är inte mer än människor. Sådant händer.Thats it.Andra som är här för att skriva vidriga saker kan ta och skriva i en annan tråd. Ush bevare mig för människor utan känslor för verkligheten.
    Verkligheten??? att du går o är otrogen o medvetet går o fikar med nån du har känslor för låter mer planerat o inte bara råkade bli...

    Du skriver "bevare mig väl för människor utan känslor för verkligheten" JOMENVISST det ÄR ju det värsta,inte att du är otrogen det TILLHÖR ju verkligheten! jösses men lycka till du verkar du behöva.... -s-
  • Anonym (svårt­)
    Äldre 31 Jul 12:06
    #53
    Anonym (förvirrad idiot) skrev 2009-07-31 11:31:32 följande:
    Nej jag vill absolut inte såra min man.han är en man som många skulle kunna dö för.Vi åker iväg under några dagar från och med nästa vecka och då ska jag känna efter ordentligt.Det har hänt mycket i mitt liv som jag kan koppla samman till detta tvekande och sökande efter något som jag förmodligen redan har - utan att veta om det.Hårda ord från andra läsare undanbedes därmed.
    Självklart vill man inte såra någon. Ska också vara med min man några dagar och verkligen försöka känna efter ordentligt. Stunta i dom andras elaka inlägg. Dom vet nog inte hur det är att vara i den här sitsen heller.
  • Anonym (förvi­rrad idiot) Trådstartaren
    Äldre 31 Jul 13:47
    #56
    Clobberella skrev 2009-07-31 13:36:08 följande:
    Det är så lätt att döma innan man själv hamnar i en svår situation, för några år sen sa jag att jag aaaaldrig skulle var otrogen. det säger jag inte längre. Nu HOPPAS jag att varken jag eller min man kommer att vara det, men jag är smart nog att veta att alla kan göra misstag.
    Klokt svar.
Svar på tråden Gift otrogen kvinna.