• KRS
    Äldre 24 Jul 19:04
    4308 visningar
    1 svar
    1
    4308

    Könssjukdommar + bilder

    Hej

    Jag har googlat lite på internet men utan ordentligt resultat så därför vänder jag mig till er kära FL medlemmar.

    Finns det någon sida redan med bilder som visar hur könssjukdomarna ser ut?
    nu menar jag inte att man skall göra självdiagnoser hemma, utan man skall ju alltid besöka en sjukinrättning som passar, om det är något man är osäker på.

    så gör detta till en forumtråd med bilder på diverse sjukdommar och konstiga åkommor.

    men för lite skoj skull så hade det ju varit kul att veta om det man fått skall se ut så eller om det är någon sjukdom?

    nu ser min snopp ut som den skall och man skall ju alltid använda kondom för att skydda sig mot sjukdommar och ev graviditeter. men någongång skall man ju börja planera barnen och då är ju kondomen inte där. och då skapar man ju en liten risk för att bli smittad. partnern kan ju ha det utan att veta om det med. han/hon har kanske i värsta fall varit otrogna och vill då inte testa sig för att få reda på om de har något och därmed bekräftar otoheten.

    men visst är det så att vissa sjukdommar kan man få utan att ha sexuellt ungänge med någonannan part?

Svar på tråden Könssjukdommar + bilder