• blivan­de fsk lärare
    Äldre 29 Jul 18:38
    5325 visningar
    7 svar
    7
    5325

    bankID handelsbanken

    åh jag blir galen, försöker hjälpa mamma att skaffa bank id på handelsbanken men jag fattar inte hur man gör?? är det ngn som vet???

  • Svar på tråden bankID handelsbanken
  • Gestil­ja
    Äldre 29 Jul 18:40
    #1

    måste man inte va på banken och fixa det?

    Jag gjorde det där iaf, men det va i samband med andra bankärenden så dom fixa det då med så kommer inte ihåg om man måste va där för att få det.

  • fruis
    Äldre 29 Jul 18:41
    #2

    Gå under Beställa och trycker på Beställ BankID (eller vad menyn kan tänkas heta) och sedan följa instruktionerna. Hur långt har du kommit hittills?

    Ring deras support annars. Jag har fått suverän hjälp från dem två gånger när mitt BankId strulat.

  • Helene­G
    Äldre 29 Jul 18:41
    #3

    Går bra om du inte loggar in med kodbrickekort. Du måste ha certifikat eller den nya sortens inloggning. Då står det enkelt i menyn.

  • Gestil­ja
    Äldre 29 Jul 18:43
    #4

    såg nu att man kan beställa på hemsidan under Beställa/avbeställa så jag hade fel men vem vet, kanske va så förut att man inte kunde beställa där.

  • blivan­de fsk lärare
    Äldre 29 Jul 18:51
    #5

    måste man logga in och sen välja beställa??? jag har mamma på telefon nämligen jag ser inte hennes dator

  • fruis
    Äldre 29 Jul 18:52
    #6

    Ja, hon måste vara inloggad och titta i vänstermenyn under Beställa

  • blivan­de fsk lärare
    Äldre 30 Jul 07:34
    #7

    åh det löste sig efter mycket om och men! jag höll på att bli galen, min mamma är av den genrationen så hon inte är så teknisk, så på en gång hon inte hittar så bara "nej det finns inte"! fast jag ser det på min dator, åh det blev en lång kväll..

    tack så mycket för eran hjälp!! annars hade det aldrig gått!!

Svar på tråden bankID handelsbanken