• Ina w
    Äldre 5 Aug 22:27
    16033 visningar
    132 svar
    132
    16033

    Nu pratar ännu mera del 5

    Dags för del 5! {#lang_emotions_baby}Cecilia 21 jan-->monomi---> väntar syskon i oktober 09.
    Liza 24 jan-->julmust
    Lucas 27 jan-->Maria84
    Izabell 6 feb-->ina w ----> väntar syskon mars 10.
    Tindra 8 feb-->Mtg ---> väntar syskon mars 10
    Harry 8 feb-->lille fii (zigge)
    Nathalie 24 feb-->Madeleneinelouise --->  väntar tredje syskonet januari 10

    Hoppas alla hittar hit{#lang_emotions_flower}


    ° ° °★☆°♥♥☆ ღ♥ Izabell 2oo8-o2-06 ♥ღ ° ° °★☆♥♥
  • Svar på tråden Nu pratar ännu mera del 5
  • Ina w
    Äldre 5 Aug 22:27
    #1

    Hoppas ni hittar hit


    ° ° °★☆°♥♥☆ ღ♥ Izabell 2oo8-o2-06 ♥ღ ° ° °★☆♥♥
  • Äldre 5 Aug 22:35
    #2

    Redan gått 3 månader? Hänger inte med i svängarna här


    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • Ina w
    Äldre 5 Aug 22:39
    #3
    Maria84 skrev 2009-08-05 22:35:56 följande:
    Redan gått 3 månader? Hänger inte med i svängarna här
    ja galet el hur *s*
    ° ° °★☆°♥♥☆ ღ♥ Izabell 2oo8-o2-06 ♥ღ ° ° °★☆♥♥
  • Äldre 6 Aug 08:03
    #4

    Vad fint du fixat, Ina!


    ♥C jan-08 och mini bf okt-09♥
  • Ina w
    Äldre 6 Aug 08:27
    #5
    minimou skrev 2009-08-06 08:03:36 följande:
    Vad fint du fixat, Ina!
    ååå tack söt du e.. fnissar
    ° ° °★☆°♥♥☆ ღ♥ Izabell 2oo8-o2-06 ♥ღ ° ° °★☆♥♥
  • Ina w
    Äldre 6 Aug 08:32
    #6

    Måste ju berätta,skrattar bara jag tänker på detta..
    Iza har ju badat väldigt nycket ihop med sina tjejkompisar, här i sommar, efter som alla bara har tjejer nästan men igår, kom min kompis linda över med sonen Måns, och efter som det va så skönt i går tog vi fram baljan och, som vanligt blev iza överlycklig, och sätter sig i baljan, ut kommer måns utspringandes, då naken... Och jag ser hur iza bara stelnar och grimascheara(stavas) så där som det e nått äckligt, och bara iiiiilvrålar och pekar på åns snopp...
    skrattar... så fort han vände sig mor henne, så gallskrek hon och peka på hans kiss..
    stackaren va så rädd, att hon satt förstelnad i mitt knä , och bara grina, tills måns fick på sig en blöja*S*.. lilla gumman... Mattias tyckte ju detta va väldigt bra efter som hon ska gå på nunneskola sen,skratt...

    Tänkte på en sak monomi, hur e de med C mage nu för tiden är den bättre?
    ska du köpa syskonvagn?
    vad hade ni för vagn maria? och hur e det med lucas nu??


    ° ° °★☆°♥♥☆ ღ♥ Izabell 2oo8-o2-06 ♥ღ ° ° °★☆♥♥
  • Äldre 6 Aug 08:35
    #7

    Ina - haha stackars Iza

    Vi hade en Babytravel Deluxe, den bästa bland syskonvagnar i mitt tycke.
    Med Lucas är det bättre, eller helt bra rättare sagt. Han har varit sig själv nu och äter som en häst vilket är härligt att se.


    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • Äldre 6 Aug 08:37
    #8

    Det hade ju inte gått 3 mån såg jag nu, så tiden hade inte gått riktigt så fort som det kändes Men härligt med ny tråd!

    vad ska ni alla hitta på idag då?

    Här ska vi renovera lite på ett av våra gästhus nu under fm och på em så åker vi iväg på marknad som det ser ut just nu.
    Hm vilket påminner mig om att jag kanske skulle ta tag i disken nu innan pappa kommer om en liten stund och sätta på lite kaffe..


    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • FruMad­de4bar­nTätt
    Äldre 6 Aug 08:48
    #9

    roligt med ny tråd

    idag ska jag till bm och läkarundersök.

    blir nog fint väder idag med

  • Äldre 6 Aug 09:21
    #10

    ina: haha...vad komiskt att Iza blev rädd.   Cecilia verkar inte ha reagerat när hpn har sett andra barn bada nakna. Men oss vuxna ser hon ju när vi duschar eller badar hemma. kan tänka mig att Mattias är nöjd...Haha

    Cecilias mage blir långsamt bättre. Nu kan hon äta en hel del i liten mängd,men vi undviker fortfarande mjölkprodukter (förutom smör o grädde), citrusfrukter, ägg och så lök mm men känns skönt att det går åt rätt håll nu. har lite ångest för att nästa lill* också ska ha samma magproblem.

    Vi ska köpa syskonvagn, och behåller vår singelvagn. Tycker det är skitsvårt med syskonvagnar. man får ju kompromissa massor. Den enda som går in i vår bil är Phil and teds, men den kändes för stel att köra och verkar lite ostabil. Så nu lutar det mot Babytravel här med. Vi får ha den på biltaket... hur ska ni andra göra? ska ni också köpa syskonvagn? Ni får ju lite längre mellan era små.

    vi skulle åkt tåg till uppsala o hälsat på min gamla farmor idag, men ceilia har varit lite väl "intensiv" några dagar, så jag tror inte att jag orkar. Härntänder på G?
     

    ska ni andra gravida kolla kön?


    ♥C jan-08 och mini bf okt-09♥
Svar på tråden Nu pratar ännu mera del 5