• Anonym (hellen)

    är det svårare att bli gravid om mannen har liten snopp?

    min man är ganska lång men har ändå en snopp som kanske är bara knappt 9 cm i stånd!!!

    är det bättre att jag tar hans sperma o sprutar in med en "spruta" så att det kommer längre in????

    endast seriösa svar tack!

  • Svar på tråden är det svårare att bli gravid om mannen har liten snopp?
  • Nemiia

    Jag tror inte att det ska ha någon betydelse faktiskt. Men om du är osäker kan ni ju köra en ställning där han kommer så djupt in i dig som möjligt.

  • carlsbergs

    Nej, klart det inte har någon betydelse.. Spermierna simmar upp i vilket fall som helst.

  • Anonym (hellen)
    carlsbergs skrev 2009-08-20 20:23:49 följande:
    Nej, klart det inte har någon betydelse.. Spermierna simmar upp i vilket fall som helst.
    är du säker för han har ju vääääldigt liiten om man gemför med normalt.
  • Anonym

    Det är helt säkert att det är så. Och jag tror inte det ville vara så bra för hela "försöka-få-barn" projektet om du skulle börja be din kille om att spruta i en kopp för så att använda en spruta för att få in det för att hans snopp är för liten. I alla fall hade inte min man gillat det.

  • Mrs Winter
    Anonym (hellen) skrev 2009-08-20 20:25:30 följande:
    är du säker för han har ju vääääldigt liiten om man gemför med normalt.
    Du kan ju prata med en läkare om ditt problem isf.
    Ett påspacklat skal är ej allt.
  • Anonym

    Min man har en liten och jag blev gravid på första försöket. Andra barnet likaså

  • Anonym (hellen)

    yes yes yes!!! jag är gravid!!!!!!!!! plussade nu.

  • Anonym (hellen)

    tack tack fast jag vågare inte ta ut någon glädje i förskott, kan ju trotts allt bli mf. jag har ju inga gravsymptom.

  • tjocksmocken

    Anonym (hellen) skrev 2009-08-22 20:44:30 följande:


    tack tack fast jag vågare inte ta ut någon glädje i förskott, kan ju trotts allt bli mf. jag har ju inga gravsymptom.
    Grattis! Hoppas du slipper de värsta symtomen =D
  • turgut

    Nej, det är det inte. Självklart. En genomsnittlig slida är elva cm djup. Livmodern sitter en bit på snedden ner på framsidan. Möjligtvis är det bättre med en niocentimetare är en större.

    Och spermier är smarta varelser.

    En polare till mig klagade på att hans fru blev gravid om han tänkte på att onanera i rummet intill.

  • misslyckadmanung

    haha va fan man blir ju fan riktigt deprimerad.

Svar på tråden är det svårare att bli gravid om mannen har liten snopp?