• galapa­gos
    Äldre 23 Aug 17:16
    51633 visningar
    51 svar
    51
    51633

    Mammor, hur raggar man upp er?

    Hej på er, jag har en litet problem jag behöver hjälp med.
    Jag faller för kvinnor i 30-40 års-åldern.
    Problemet är att det inte är lika enkelt att veta var man ska leta någonstans.
    På Harrys eller motsvarande är det förvisso lättraggat, men de flesta är gamla fyllekärringar och det är inte riktigt vad jag är ute efter =)
    Jag är förvisso inte ute efter ett seriöst förhållande, bara en äldre älskarinna,
    men jag vill ändå att hon ska vara fräsch.

    Så frågorna lyder :
    Dels, var raggar man upp er vanliga kvinnor?
    Sen är det en annan sak jag inte får ordning på.
    Det är till exempel betydligt svårare att få kvinnor som är väsentligt äldre än jag själv att förstå vad man är ute efter, utan att säga det rakt ut. Det är som att de inte förväntar sig att yngre kan ragga upp dem.
    Ska man vara mer rakt på, eller tvärtom?

    Kram P

  • Svar på tråden Mammor, hur raggar man upp er?
  • Anonym (MILF)
    Äldre 25 Aug 00:49
    #21
    galapagos skrev 2009-08-25 00:32:58 följande:
    Anonym (Dam) skrev 2009-08-24 18:18:52 följande:
    Jag är 24, men det betyder inte att jag går runt med bakochfram-vänd keps och high-fivar med mina polare efter jag visslat efter en brud på stan, om du förstår vad jag menar. Jag inser att inte alla vill ha ett yngre kk... Samtidigt kan jag inte motstå tanken på att få sätta tänderna i någon som garanterat vet vad hon vill ha(i sängen), som har mer erfarenhet än tjejer i min ålder. Det är vad jag vill ha helt enkelt.Vänder man på det så borde det finnas en många kvinnor som uppskattar en kravlös relation med en yngre, hungrig, snygg snubbe. Även om nu killen i fråga inte vet hur vilket blöjmärke som gäller, hehe.Förresten, släpp dina hämningar för en kväll och ge killen på jobbet en chans, han kanske är rena drömmen i sängen;)
    Framför allt håller ni lite längre i sängen än jämnåriga i 40 års åldern (tycker jag ialla fall)

    Jag har flirtat med en kille på jobbet o han är verkligen sååå het.. jag är 8 år äldre än honom... han fick ju bånge bara av att se mig på jobbet. Givetvis hade vi smsat lite heta saker till varandra. .. nice shit!!
  • Anna Paulit­a
    Äldre 25 Aug 06:16
    #22
    galapagos skrev 2009-08-25 00:32:58 följande:
    Anonym (Dam) skrev 2009-08-24 18:18:52 följande:
    Även om nu killen i fråga inte vet hur vilket blöjmärke som gäller, hehe.
    *Ler* Det är snarare en fördel att du inte känner till blöjmärken, skulle jag tro. ;)
  • Anonym
    Äldre 25 Aug 12:36
    #23
    galapagos skrev 2009-08-25 00:32:58 följande:
    Anonym (Dam) skrev 2009-08-24 18:18:52 följande: Jag är 24, men det betyder inte att jag går runt med bakochfram-vänd keps och high-fivar med mina polare efter jag visslat efter en brud på stan, om du förstår vad jag menar. Jag inser att inte alla vill ha ett yngre kk... Samtidigt kan jag inte motstå tanken på att få sätta tänderna i någon som garanterat vet vad hon vill ha(i sängen), som har mer erfarenhet än tjejer i min ålder. Det är vad jag vill ha helt enkelt. Vänder man på det så borde det finnas en många kvinnor som uppskattar en kravlös relation med en yngre, hungrig, snygg snubbe. Även om nu killen i fråga inte vet hur vilket blöjmärke som gäller, hehe. Förresten, släpp dina hämningar för en kväll och ge killen på jobbet en chans, han kanske är rena drömmen i sängen;)
    Åh 24 då är dom som bäst =) Go for it!  Leta upp nån dam på typ 34 eller nåt. Gamla tanter har alltid bäst godis, eller som nån annan här på fl uttryckte det... yngre is the shitt som vi tanter brukar säga... HAHA

    Jag är 35 och är livädd för att dejta nån i min egen ålder för antingen har dom begynnande flint,  ett par tre ungar och en galen exfru, och har dom INTE fått barn vid 35 så är det oftast nåt fel på dom.

    Jag vill inte ha storkok på helgerna med mina barn, bonusbarn osv så en yngre kille utan barn är preciiiis det man vill ha!!

    Finns fler som jag, i promise.
  • Anonym
    Äldre 25 Aug 14:38
    #24

    Jag fick en 23 åring på halsen då jag var 34,,på universitetet där jag läste.Det är nu 5 år sedan och vi är fortf vänner efter flera års KK.

    Han hoppade helt enklet på mig i baren på skolan. Ingen av oss minns ngt från den kvällen mer än att vi hittade varandras telnr i mobilen dagen därpå och hördes av.

    Lover yngre nr2 kom fram mitt på gatan en nyårsafton sade han tyckte jag var söt och frågade efter mitt nr..träffades några år. (han var 6 år yngre)

    Yngre lover nr 3: en på skolan, 6 år yngre,gick samma kurs. Han stötte på mig under flera månader. Han hade också barn.

    Sedan tillkommer mååånga krogragg----aldrig jag som raggat, utan de yngre.Genom humor osv.

    Kul erfarenheter och mkt bra sex.

    Idag är jag närmare 40 och träffar inte ngn alls, men har lekt av mig! Ångrar inget-det gav livslust ha sex med de här yngre killarna! Och många goda skratt.

  • galapa­gos
    Äldre 26 Aug 00:00
    #25
    Anonym skrev 2009-08-25 12:36:14 följande:
    Åh 24 då är dom som bäst =) Go for it!  Leta upp nån dam på typ 34 eller nåt. Gamla tanter har alltid bäst godis, eller som nån annan här på fl uttryckte det... yngre is the shitt som vi tanter brukar säga... HAHA Jag är 35 och är livädd för att dejta nån i min egen ålder för antingen har dom begynnande flint,  ett par tre ungar och en galen exfru, och har dom INTE fått barn vid 35 så är det oftast nåt fel på dom. Jag vill inte ha storkok på helgerna med mina barn, bonusbarn osv så en yngre kille utan barn är preciiiis det man vill ha!! Finns fler som jag, i promise.
    Vad väntar du på?Maila mig! ;)
  • Äldre 26 Aug 00:11
    #26

    Skulle jag inte vara gift och äldre (eller olyckligt gift) skulle jag kunna fall för en yngre, lätt.

    Du frågade om mammor och då tänker jag rent spontant genom att ge henne uppmärksamhet, se henne och få henne att må bra. Både rent allmänt och över sig själv. Mammor bollar oftast med mycket, kanske kommer från förhållanden där man inte blivit sedd/blivit tagen förgiven, kanske har deras självbild blivit lite sämre än 10-20 år tidigare så det är väl generella tips som jag kan tänka mig funkar.

    När jag är trött, less på att jag inte hinner ta hand om mig själv som jag skulle vilja, grinig på karl etc lyfter genast mitt humör när någon arbetskollega eller någon annan (vare sig det är en vän eller främling) ser mig och får mig att skratta. När någon får mig att må så gott att jag glömmer alla världens bekymmer. Skratt är väl det bästa för samhörighet? Få mamman att må bra helt enkelt. Hitta vad som funkar för henne. För mig funkar det med barnsliga påhitt och dålig humör med glimten i ögat.

    Lycka till på din mammajakt

  • Anonym
    Äldre 26 Aug 14:19
    #27
    galapagos skrev 2009-08-26 00:00:27 följande:
    Vad väntar du på?Maila mig! ;)
    Men... har ju hittat min favvo redan och han är 25=)

    Annars
    kanske det funnits en liiten möjlighet haha.
  • galapa­gos
    Äldre 27 Aug 00:47
    #28
    Anonym skrev 2009-08-26 14:19:03 följande:
    Men... har ju hittat min favvo redan och han är 25=) Annars kanske det funnits en liiten möjlighet haha.
    Synd. Någon annan?
  • Äldre 27 Aug 02:20
    #29

    hm jag är nog för gammal, 45.
    Men jag är mamma i alla fall.
    Fast mina barn är lika gamla som du.
    När jag var 40 så dejtade jag en kille som var 30.
    Honom hittade jag i en taxi, han var chauffören.
    Jag passade på att prata lite extra med honom varje gång jag åkte.
    Sen slutade han köra här, men tog väl ett sommarvick och la då ett kort i min brevlåda där han skrev att om jag ville fika med honom så skulle jag ringa nr som stod på kortet och ja, det gjorde jag och sen var vi kk i tio månader.
    Jag dricker inte nåt särskilt, bara en liten mängd per år. Så när jag är ute på krogen är jag nykter. Jag uppskattar när folk pratar med mej, svårt att höra på krogen, men man kan ju gå ut eller nåt.
    Annars kan man ju spana i affären, ser man nån man gillar så kan man ju börja prata och se till att handla samtidigt så ofta som möjligt

  • Anonym
    Äldre 27 Aug 08:45
    #30

    Ut på nätet, där finns många tjejer som vill dejta en yngre grabb. Men var ärlig med vad du vill. Är själv ute efter något seiöst - men blivit lurad av grabbar som enbart sökt sex. Så var ärlig så du inte sårar någon.

Svar på tråden Mammor, hur raggar man upp er?