• Anonym (nervö­s)
    Äldre 28 Aug 16:36
    8183 visningar
    15 svar
    15
    8183

    Oxbackskliniken i Södertälje?

    Hej!

    Jag och min man har tid på Oxbackskliniken nästa vecka, vi ska påbörja en fertilitetsutredning. Nu är jag nyfiken på hur dom jobbar där vad gäller utredningar. Vad händer vid första mötet?

    Jag har hört mycket gott om dom så nu undrar jag om någon här har gått dit, som kan berätta hur det gick till..

  • Svar på tråden Oxbackskliniken i Södertälje?
  • Anonym (nervö­s) Trådstartaren
    Äldre 28 Aug 22:28
    #1

    Puff.

  • Anonym (nervö­s) Trådstartaren
    Äldre 31 Aug 21:17
    #4

    Anonym (Fru) skrev 2009-08-31 17:28:11 följande:


    Jag upplevde en av doktorerna som en nonchalant besserwisser.. Att sitta och säga till någon som fått MA och varit tvungen att skrapas 3!!! gånger för SAMMA MA att sånt sköter naturen själv,det har det gjort i alla år innan man började med ingrepp... Och JAG hade DÖTT om det hade varit förr i tiden.. Dessutom ignorerades min latexallergi av samma doktor... Har inget positivt att säga om denna klinik.
    Ojdå! Det lät ju inte alls bra. Får man fråga vilken doktor det var? Så man vet vem man ska undvika. Förstår dig fullt ut. Uh. Får hoppas det går bättre för oss.

    Tack för ditt svar förresten!
  • Anonym (nervö­s) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 20:58
    #11

    Tack för era svar! Vi var där idag och det gick jättebra. Fick träffa Rika, någon vikarie är hon vad jag förstod. Fick trevligt bemötande. Fast allt är fortfarande väldigt nervöst..

  • Anonym (nervö­s) Trådstartaren
    Äldre 25 Sep 10:02
    #15
    FamBroberg skrev 2009-09-25 00:34:59 följande:
    Samma här! Världens goaste, och alla de där obehagskänslorna försvinner. Jag har även träffat Per Edhlund och samma där. Däremot har jag aldrig sett en kvinnlig gynekolog där, någonsin. När dök dessa upp?
    Ok! Jadu, vet inte alls.. hon vi fick är bara en vikarie. Inte svensk. Inte för att det spelar mig någon roll om hon är svensk eller ej, jättebra är hon i alla fall. Lite svår att förstå bara.

    Allt är fixat. Jag har lämnat blod och mannen har lämnat sperma på analys. Så nu har vi ny tid där den 22 oktober. Känns som en evig väntan.. igen. Gah.
Svar på tråden Oxbackskliniken i Södertälje?