• Peter37

    Påkommen vid onani

    Har det hänt dig?eller har du kommit på ngn?
    vem kom du på?smygtittade du?kanske smekte dig själv samtidigt...berätta vad som hände...
    jag berättar senare ikväll vad som hönde mig,blir styv av bara tanken på det
    vill du inte skriva här så skickar du ett PM till mig..älskar att läsa om sånt här
    mvh P

  • Svar på tråden Påkommen vid onani
  • Anonym (runkepelle)

    Blev påkommen av min storasyster när jag var liten, för cirka 20 år sen.
    Jag var kanske 14-15, hon ett år äldre.

    Jag låg i sängen med kuken i högerhanden när hon helt plötsligt kom in.
    Jag vet inte om hon förstod vad jag egentligen gjorde.

  • Anonym

    har blivit påkommen av min sambo några gånger. Första var väl lite pinsam men gången efter så sa jag bara " va bra att du e vaken då kan du hjälpa till och avsluta" fungera riktigt bra. Fast som sagt de var med sambon. Jobbigare om de e släktingar eller kompisar eller liknande

  • Anonym (runkepelle)
    Anonym skrev 2009-08-29 19:52:12 följande:
    Vad är det här? Porrtråden? Löjligt...
    Du tycker det är löjligt för att du är för feg för att svar.

    DET är löjligt om nåt! :D
  • Anonym (jjjj)

    Det är väldigt upphetsande att onanera när karln är tex ute i köket och när han kommer tillbaks onanerar man för fullt, han står en stund och tittar innan han går fram och hjälper till. synd att man inte har en karl nu inte ens en kk.suck

  • Peter37

    Anonym (jjjj) skrev 2009-08-30 00:11:59 följande:


    Det är väldigt upphetsande att onanera när karln är tex ute i köket och när han kommer tillbaks onanerar man för fullt, han står en stund och tittar innan han går fram och hjälper till. synd att man inte har en karl nu inte ens en kk.suck
    Bara att skicka ett PM till mig.....(hihi)
    gillar det du skrev..har gjort det själv och sambon jag hade då ,kom in i rummet och tittade,lekte med sig sjäv och hjälpte till...
  • Anonym

    Anonym (runkepelle) skrev 2009-08-29 20:09:20 följande:


    Du tycker det är löjligt för att du är för feg för att svar. DET är löjligt om nåt! :D
    Ja absolut, visst handlar det om att jag är för feg för att svara! *himlar med ögonen* Du skämtar! Pinsam dagisnivå...

    Löjligt är det för att vuxna(?) människor sitter och jämför onanitillfällen på ett familjeforum med enbart syfte att hetsa upp varandra och kanske få onanera till varandras berättelser. Det blir liksom B-porr på fl. Ett tafatt försök till att härma berättelserna i porrtidningar.
  • Peter37
    Anonym skrev 2009-08-30 10:41:14 följande:
    Hmm, skulle inte TS beskriva vad som hände honom då?
    kommer..lugn
  • Anonym (kåtis)
    Anonym skrev 2009-08-29 19:52:12 följande:
    Vad är det här? Porrtråden? Löjligt...
    Forumet heter faktiskt SEx och samlevnad, du kanske har missat det! Är du frigid eller bara väldigt tråkig? En stilla undran bara.
Svar på tråden Påkommen vid onani