Forum Övrigt - Familjeliv.se
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • bra bantningspiller?

Mån 31 aug 2009 10:40 Läst 51311 gånger Totalt 28 svar
    Mikael­aEriks­son
    Visa endast
    Mån 31 aug 2009 10:40

Någon som testat ett bra bantningspiller? Berätta vilket och hur mycke du gick ner på hur länge och om du tränare samtidigt osv.

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • bakeac­ake
    Visa endast
    Mån 31 aug 2009 10:51 #12
    elvinaOstefan skrev 2009-08-31 10:50:35 följande:
    *Nu kommer glädjedödaren*När man går ner såpass mycket i vikt på kort tid, så är det till 90% säkerhet mestadels vatten. Tyvärr :/
    precis, å vad händer när man slutar med det? jo man går upp i vikt igen.. poff säger det bara.. som sagt, finns inga genvägar...
  • Mikael­aEriks­son
    Visa endast
    Mån 31 aug 2009 10:52 #13
    elvinaOstefan skrev 2009-08-31 10:50:35 följande:
    *Nu kommer glädjedödaren*När man går ner såpass mycket i vikt på kort tid, så är det till 90% säkerhet mestadels vatten. Tyvärr :/
    ja de kan det ju vara, men i de långa loppet så kanske de är fett iallafall! när jag va yngre och dummare så testa jag nå piller som funkade, dom är dock olagliga nu, jag gick ner 5 kg på två veckor jag med, men då var de fett! :P

Annat innehåll

• elvina­Ostefa­n
    Visa endast
    Mån 31 aug 2009 11:00 #14
    MikaelaEriksson skrev 2009-08-31 10:52:34 följande:
    ja de kan det ju vara, men i de långa loppet så kanske de är fett iallafall! när jag va yngre och dummare så testa jag nå piller som funkade, dom är dock olagliga nu, jag gick ner 5 kg på två veckor jag med, men då var de fett! :P
    Jao, min sambo lyckades gå ner 7kilo på fem dagar inför en tävling. En vecka efter tvävligen hade han gått upp 13kilo. Han hade bara minskat matportionerna och vattenintaget, när han väl började som normalt igen satte kroppen sig på sk. "spar". Dvs att kroppen tar till sig allt och sparar för ev. svältperiod igen. Lika så har det vart för mig med alla bantningspreparat jag testat. Alltid slutat med att jag vägde 1-2kilo mer än innan :(

Min läkare brukar säga att alla snabba viktkurer är för kortidvikt. En pullverdiet är inget långvarigt, då de flesta inte orkar hålla igång på det. Bättre att laga enkla maträtter med samma kcl som pullverdieter- eller ersätta ett mål om dagen med pullver. Jag lyckades gå ner 13kg av mina graviditetskilon på bara fyra månader med den metoden :)
  • Mån 31 aug 2009 11:00 #15

Man får en burk med proteinpulver, en burk med physsiliumskal(undra om det stavas så) + en flaska med Linfröolja. Sen följer det med instruktioner hur man ska blanda och äta under dagen. Men jag gjorde så här att jag började dagen med att dricka en kaffemugg med hett vatten + färsk riven ingefära. Sen efter det så bytte jag ut frukosten mot en sån här Drink.
    Sen till lunch och middag så bygger man liksom upp måltiden runt ett protein. Typ kyckling, skaldjur, fisk etc. Och kolhydrater, socker och alkohol är bannlyst i 2-3 veckor. Så till då tex en kycklingfile gjorde jag en fräsch sallad med grejer som växer ovan jord.
    Den här dieten passar mig ypperligt eftersom min mage har blivit lugnare, jag är piggare och gladare + att jag slipper hungerkänslorna.
    Är väl ungefär som GI metoden antar jag..=)
    Får se i långa loppet hur det går för mig. Nu är jag ju bara inne på 3:e veckan.

• fridag­r
    Visa endast
    Ons 7 okt 2009 19:15 #16

Tänkte att jag måste berätta om Instant Slim , kinesiska bantningspiller. En väninna gick ner 39 kilo på 12 månader, jag gick ner 10 kg på 2 månader.
    Köpte de på www.superslim.se

• helena­sthlm
    Visa endast
    Tor 29 okt 2009 06:06 #17

fridagr: oj det var inte illa. Slutade du äta dom efter 2 mån-hur gick det med vikten då? fick du nå biverkningar?

• Sön 1 apr 2012 23:45 #17

hittade bra tips om bantningspiller här reducer funkade super för mig!

• Lör 8 dec 2012 08:29 #18
    prova denna Beställ bantningspiller SOM fungerar
  • Lör 8 dec 2012 08:36 #19

Var då försiktiga med piller som ni köper från diverse hemsidor. Det låter som "naturliga ingredienser" men piller som ökar din förbränning verkar ofta på ett eller annat sätt centralstimulerande, och det innebär påverkan på blodtryck, hjärta och kärl. Dessutom återgår din förbränning till den normala då du slutar med dem, och då måste du anpassa kosten efter det.

• Fre 28 dec 2012 12:49 #20

Håller med dig Jesy. "Naturligt" betyder definitivt inte "nyttigt", tobak är ju naturligt men man blir ju inte direkt välmående av rökning...

Vad gäller piller så är den bästa genomgången av vad som fungerar inte en sajt som heter viktvägvisaren, här är en länk till deras sida om bantningspiller.

hejhej!
    Oden

• Mån 28 jan 2013 09:52 #21

Bantningspille - http://mhlnk.com/2D277620 Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.

• Ons 30 jan 2013 20:52 #22
    Hallon Keton
    Inga biverkningar
    Naturliga ingredienser
    Bara 2 kapslar per dag
    Kundservice är utmärkt för detta företag! Snabb leverans, snabb respons på frågor som jag hade via e-post, och höll mig informerad nästan dagligen på min orderstatus via e-post till mig också ... tack!! :)
  • Lör 23 feb 2013 12:47 #23

Många som vill gå ner i vikt, banta och lyckas med en långsiktig viktminskning önskar att de helt enkelt kunde ta ett piller och så var de i god form. Finns det sådana bantningspiller?

Ja, det gör det faktiskt. Det har under många år forskats interensivt runtom i världen för att ta fram och bätter och säkrare bantningspiller och fungerar de verkligen? Yes, det gör de. Men är de nyttiga för kroppen, eller skonsamma och hälsosamma? Nej, det är de inte. Många av de är rent kemiska produkter som för många människor är farliga. Finns det naturprodukter som är skonsamma för kroppen? Ja, det gör det. Bla inom den väl erkända och populära indiska Ayurvedatraditionen som har anor sen över 2000år tillbaka med kraftfulla forskningsrapporter bakom sig. Men är de effektiva? Ja, det är effektiva, men det fungerar såklart inte om du äter två påsar chips och en pizza varje dag. Men faktum är att de hjälper och blockerar farligt fett från att upptas av kroppen, samtidigt som de milt ökar ämnesomsättningen i kroppen i kombination med att de reducerar farligt fett som kolesterol.

Vad heter dessa skonsamma bantningspiller?

De som är populärast i Sverige och som säljs inom hälsokost är Garcinia och Indisk Myrra (Guggul). De fungerar bra och är skonsamma för kroppen.

Vad händer om jag bara äter bantningspiller, går jag ner i vikt då?

Ja, du går normalt sett ner i vikt, men det beror ju också på, som vi skrev innan, vad du äter och hur mycket du motionerar. Både Garcinia och Indisk Myrra (Guggul) ökar förbränningen och blockerar fett från att tas upp i kroppen  bantningsproffsen.se. Det fungerar och det hjälper, men det innebär ju inte att vi kan äta vad som helst. Så för att ha riktigt stor nytta av bantningspiller så bör vi kombinera det med bra kost och motion, då kan vi uppnå riktigt snabba och bra resultat och då blir det också riktigt kul, när vi ser på vågen att vi har gått ner i vikt.

Som om vi ska använda bantningspiller eller inte beror väldigt mycket vilka vi använder. Vi rekommenderar inte att använda kemiska om inte din läkare har skrivit ut de, för de kan ju såklart finns lägen då det är bra och det är alltid upp till läkaren att bedöma det som är bäst.

Men om du bara vill ha ett bra stöd som är ett hälsosamt alternativ så är bantningspiller från Garcinia eller Indiska Myrra (Guggul) ett riktigt bra alternativ. De är skonsamma för kroppen och ger ändå bra resultat. Du hittar de i välsorterade hälsokostbutiker, både i vanliga butiker och på internet. Alla gillar inte bantningspiller för de gillar att svettas och slita extra och en del gillar faktiskt känslan efter, men för de som är mer målinriktade och inte tycker om att slita så hårt är bantningspiller av Garcinia och Indisk Myrra ett bra alternativ som många redan har upptäckt och använder regelbundet. bantningsproffsen.se
  • Tis 9 apr 2013 16:50 #24

Väldigt sent svar, men tänkte hur som lägga till en produkt som funkade toppen för mig!
    track.thermacuts.se/product/ThermaCuts/&uid=2133
    Den hade inga biverkningar för mig, förutom att jag orkade mycket mer och vart piggare, om nu det ses som en biverkning =D.
    Tappade relativt fort fett. Betydligt mycket fortare än utan. Rekommenderar starkt!

• Tis 11 jun 2013 10:32 #25

Jag är en rejält överviktig tjej, jag har påbörjat min resa ner i vikt. Jag har tagit i 3 månader bantningspiller smalpillret och har tappat cirka 12 kg. Jag har blivit aktiv, jag har köpt mig en cykel, tar långa promenader, har ändrat lite i min kost. bantningspillret jag tar ger mig en mättnadskänsla så att jag inte äter konstant, utan jag har börjat ställa min klocka på larm att jag skall äta var 3e timma, är tvungen att ställa klockan, annars glömmer jag att äta. Jag har köpt mina bantningspiller på www.bantningspiller.org Detta kan jag rekommendera till andra som vill gå ner i vikt.

• Fre 25 okt 2013 12:19 #26
    Malea skrev 2013-06-11 10:32:16 följande:
    Jag är en rejält överviktig tjej, jag har påbörjat min resa ner i vikt. Jag har tagit i 3 månader bantningspiller smalpillret och har tappat cirka 12 kg. Jag har blivit aktiv, jag har köpt mig en cykel, tar långa promenader, har ändrat lite i min kost. bantningspillret jag tar ger mig en mättnadskänsla så att jag inte äter konstant, utan jag har börjat ställa min klocka på larm att jag skall äta var 3e timma, är tvungen att ställa klockan, annars glömmer jag att äta. Jag har köpt mina bantningspiller på bantningspiller.org" href="">www.bantningspiller.org Detta kan jag rekommendera till andra som vill gå ner i vikt.
    Jag har provat i 2 månader nu och äntligen funnit receptet att gå ner i vikt. Allt handlade om att kringgå att få stopp på sötsuget på kvällarna. Dom här pillren funkar skitbra på mig. Kan starkt rekommendera andra det som innehåller synefrin, det var dom jag köpte. Orkar mer och piggare på köpet. Har gått ner cirka 10kg på 2 månader och skall ner lite till.Skål
  • Ons 30 apr 10:33 #27

KNULLA MIGKyss

• Sön 5 okt 11:33 #28

Lägger in ett inlägg, såg att ni söker efter en bra effektiv fettförbrännare. Har gått ner i vikt på 30 dagar och i storlek med Higenamine. Bästa bantningsmedel garanterat. Värt varje krona. Kram/Julia.