• Anonym

    Tjejer - hur vill ni bli knullade

    Oj, vilka frågor.
    Hur vi vill ha det i sängen beror alldeles på humöret vi är på. Ibland vill man ha det romantiskt och mysigt, andra tillfällen hårt och snabbt. Jag tror nog att du känner hur fort hon vill ha det, när ni håller på. tex hennes hand på din rumpa som visar takten hon vill ha.

    Men når som kan vara väldigt eggende är att tex om man är sugen på lite snabbare sex så kör man fort ett tag, sen tar du som kille över och kör långsammare. Väldigt långsamt(!) och retar din partner. Det är väldigt upphetsande och skönt. men sen får man självklart öka takten igen

  • Anonym

    Själva knullandet får gärna vara ganska kort. Låååångt förespel och sedan inte låta mig komma när jag vill. Utan reta mig.

  • Anonym

    Jag vill bli knullad hårt. Gärna mycket smisk och lite hårdragning.

  • Anonym

    jag gillar långt förspel med mycket smek o blickar.. gärna lite oralt.. gillar när killen håller i mina höfter o tar mig bakifrån, han får gärna ta initiativ, vara lite dominant.

  • Anonym

    Anonym (Riv) skrev 2009-09-01 20:02:16 följande:


    Riv. Jag vill ha riv. Killar som mesar och ligger som en död sill är lika avtändande som när en tjej gör det. Jag uppskattar när killen gör ett försök att tolka signaler. Om jag tex ridit en stund och tycker det är dags att byta ställning brukar jag kanske luta mig fram åt sidan lite, i ett försök att "välta" över honom. Funkar alldeles utmärkt ibland o killen fattar direkt att de är dags för nåt nytt. Andra bara ligger där o glor...men hallåååå!!! jag har ridit i fan en evighet snart...nu gör vi nåt nytt!!!Och nåt som undanbedes är duracellkaninen. Juckandet som går i 300 km i timmen. Finns inte en chans att hinna med och det enda JAG får är skavsår.Sen är det så olika på hur jag vill ha det med ONS och med fast förhållande. Med ONS vill jag slippa intensiv ögonkontakt och sammanflätade fingrar. Det är nåt jag förknippar me KÄRLEK. Blev mycket vad jag vill slippa haha. Vad vill jag ha då? Mycket smek och gärna uppskattande ord, finns inget bättre bränsle om man vill ha en tjej som ska ta för sig. Nu orkar jag inte skriva mer. Ska tänka lite och kanske återkomma
    Jag gillar också det där när killen ör med på noterna när det gäller att byta ställning, så jäkla enkelt och man slipper stanna upp, bara att vända sig tillsammans och fortsätta. Tyvärr har jag inte lärt killen det än
  • Anonym

    Det är väl olika på olika tjejer, vilket humör man är på och så vidare MEN man har ju alltid ett visst som man går igång på. Jag älskar när han ger mig all uppmärksamhet i början av förspelet smek,kyssar mm. Han får absolut inte vara för snabb med att börja smeka mig mellan benen utan det ska va mycket smek och kyssar på hela kroppen innan, sen är jag såld och vill ha hårt och bestämt sex under resten av tiden.. sån är ja!

  • Anonym

    De som jag blir mest kåt av är när jag slickar min kille i rumpan och området fram till pungen, finns inget som jag går igång på mer=)
    Annars gillar jag en variation mellan hårt och mjukt

  • Anonym

    hårt och länge...men inte nödvändigtvis snabba juck...
    förspel med djupa kyssar med mycket tunga..
    det bästa jag vet är att bli slickad och gärna pullad i bägge hål samtidigt =)
    mm vad sugen jag blev nu..

  • Anonym

    Det är så olika. När vi inte haft sex på länge brukar det bli snabbt och hårt, bägge vill mest komma, men när vi har lite mer tid blir det mer smek. Jag gillar dock inte när fokus direkt blir på musen. Jag har andra delar av kroppen som gillar beröring och jag gillar att vänta på att han till sist rör mig mellan benen!

  • Anonym

    Anonym (vill mer) skrev 2009-09-03 19:52:41 följande:


    När jag läser den här tråden så inser jag hur sexet var en gång...det blir inte samma sak när man varit tillsammans länge. Speciellt inte som nyförlöst mamma...det är lite synd för jag har lättare än någonsin att få orgasmer!! Är mycket känsligare efter förlossningen än innan. Om jag fick som jag ville så skulle det börja med försiktiga kyssar i nacken, sådär så man ryser över hela kroppen. Ja, det är är viktigt med beröring över HELA kroppen, avtändande att gå direkt på musen - helt klart. Det behöver inte vara nåt prat men uppskattande blickar och djupa kyssar. Efter ett tag får det gärna bli mera hårdhänt och i stundens hetta gillar jag att bli dragen i håret och tagen bakifrån. Underbart! Som nån skrev är det rätt trevligt att bli lite dominerad. Dock finns det en liten varning här för att ta efter för mycket porrfilmsmanér. Märker direkt på min karl när han sett nåt på film, det kan nog funka om båda är lika tända men kommer han direkt från datan och ska ha sex så skär det sig. Då är vi INTE på samma nivå...Satan i gatan vad jag vill ha de där första årens ångande sex som var så otroligt passionerat...med musik och tända ljus! Herregud så han ansträngde sig! :D
    men det behöver inte bli tråkigt bara för man varit tillsammans länge...jag och sambon har varit tillsammans snart 9 år , har en son på 4 månader och sexet är bättre än någonsin...jag tycker det bara bli bättre och bättre för varje gång..
  • Anonym

    Anonym (vill mer) skrev 2009-09-03 20:13:15 följande:


    Det har du helt rätt i, det var inte meningen att generalisera. Pratade om mig själv! För oss som varit tillsammans i 15 år har det gått i perioder, upp och ner. Det är ju helt naturligt, just nu är det svårt att ha sex eftersom vi har tvillingar som kräver all vår tid. Men jag känner mig mycket säkrare i mig själv så när allt lugnat ner sig ska vi ta igen förlorad tid! :DMen den där passionen som var i början, som nykär, som höll i sig i flera år - den får man aldrig tillbaka!!
    ja självklart går det i perioder =) vi har haft perioder då det varit riktigt kasst kan jag säga..
    men jag har aldrig haft så bra sex som nu...iofs så var jag bara 17 när jag träffade sambon och då var jag lite blyg i sängen om man säger så...
  • Anonym

    Hårt hårt hårt. lite bitande , daskande, dra i håret då han tar mig bakifrån.

  • Anonym

    Anonym (kåtast) skrev 2009-09-03 21:14:29 följande:


    Jag träffade min sambo när jag var gravid i sjunde månaden, jag var hemma på havandeskap. 19 år äldre än mig. Han var försiktig, sexet var de mest fantastiska jag vart med om. Och är fortfarande. Som gravid var de jag som " bestämde" Hur, när och var... Oftast låg han bakom och de var mycket smek, kyssar och lugnt. Som gravid var jag kåtare än kåtast och vi kunde älska 3-4 gånger om dagen om han var hemma. Samma dag som bebisen kom ä lskade vi 3 gånger ( född 23.09) 2 mån efter förlossningen " bestämde" han mest i sängen. Men de var så fantastiskt. Mycket smek och ömsinta kyssar. Heta blickar. Fortfarande mycket sex, inte riktigt varje dag, men inte långt ifrån. Har de vart ett par dagars uppehåll blir de snabbt och hårt tills vi båda kommer och sen kör vi igen och njuter. Vi är båda njutare och kan hålla på några timmar Nu ska vi ha våra gemensamma barn, väntar tvillingar och är i 6,e månaden. Mitt barn är 3 år. Kan ju säga att hormonerna är de dubbla mot förra graviditeten och vi har aldrig mått så bra av allt sex. Men denna graviditeten har de vart hårda tag som gällt. Och sambon är helt på. Han älskar att göra allt jag vill göra. Kan var olika varje dag. Beroende på vad jag känner. Han vet att han får de han vill efter barnen är födda och allt har kommit till ro.
    Jag har också mått bra av att ha sex när jag väntat min. Ínga problem alls,tvärtom ;)
  • Anonym

    Samma här, hårt, hett och sexigt! Gärna ett hett förspel med djupa kyssar, mkt smekningar längs hela kroppen, komplimanger, retas otroligt mkt innan man ger sig in mellan benen både oralsex eller med fingrar osv.
    Själva sexet ska vara hårt, intensivt och dominerade från killens sida, inget smiskande men gärna hårda tag, i håret, om höfterna osv, helt enkelt bli knullad!

Svar på tråden Tjejer - hur vill ni bli knullade