• Marma
    Äldre 8 Sep 18:02
    8792 visningar
    17 svar
    17
    8792

    95% av anklagelser om sexuella övergrepp vid vårdnadstvister är falska!

    shit om det stämmer e det bara sjukt ju men brukar man inte fråga barnen oxå o de brukar ju sällan ljuga/hitta på sånt väl?

  • Marma
    Äldre 8 Sep 19:13
    #5
    DrKejs skrev 2009-09-08 18:09:56 följande:
    Visst är det sjukt. Läs gärna maskinöversättningen även om den är jobbig att läsa. De har gått grundligt tillväga till skillnad från våra domstolar och undersökningar.Senaste fallet jag känner till handlar om en mamma som i en vårdnadstvist anklagat pappan för sexuella övergrepp; pappan hade duschat med sin dotter och hon hade sovit i hans dubbelsäng. Undersökning nerlagd trots gedigna försök från åklagare att fabricera bevis. Guess what, han har inte fått träffa sin dotter sedan denna falska anklagelse. 191 dagar idag. Läs mer på daddys.blogg.se.
    va? hade kompisar som gjorde det tills de blev typ 9-10 o sa nej själva....inte fan har de tagit skada. vad löjligt...vet att jag sov med min pappa när jag var nio när de hade separerat. int efan hände det nåt där heller
  • Marma
    Äldre 8 Sep 19:57
    #7
    DrKejs skrev 2009-09-08 19:52:09 följande:
    Tja, enligt vissa sociala myndigheter ska pappor inte få duscha med sina döttrar som är 3-4 år gamla, ej heller ska dessa döttrar få sova i pappas stora säng om de vill.
    jo, vet om det....många som höjde på ögonbrynne när de fick veta. Tycker det bara e så fel när de inte får sova med papp amen mamma går jättebra oavsett kön...:P
Svar på tråden 95% av anklagelser om sexuella övergrepp vid vårdnadstvister är falska!