• Jerci

    någon som fått vänta...

    någon som fått vänta länge efter att förlorat er ängel på att mensen ska komma tillbaka? Jag blir bara mer och mer stressad och deppig för var dag som går...
    Varför ska den hålla sig borta

    Blir så lessen....

  • Svar på tråden någon som fått vänta...
  • Lilla Gry

    Åh vännen, förstår att det känns tungt! Min mens kom tillbaka ca en vecka efter att avslaget tagit slut dvs ca 6 veckor efter förlossningen. Men det är väldigt olika tror jag. Förmodligen blir det välinte bättre av att du går och väntar och stressar upp dig heller, men jag förstår att det inte är lätt att koppla bort tankarna på när och om den ska komma tillbaka. Prata med din BM eller läkare är mitt råd. Hoppas att det ordnar sig snart!

    Stor varm kram

  • Jerci

    det har gått 2 månader nu:( nä det är väl mkt så att den håller sig borta bara för jag tänker på det..men som sagt hur kopplar man bort tankarna på det?!?
    Saknar min flicka och längtar så efter henne men oxå längtan efter ett syskon...
    får väl bara hålla tummarna på att den vill komma snart...

  • babybaby

    Jag fick mens 1 månad efter förlossningen men kännde inte att den var som den skulle så min "riktiga" mens hade jag 2 månader efter förlossning.Förstår att det är jobbigt att vänta.Efter mensen kommer en annan väntan, att bli gravid igen(om man planerar att skaffa barn med en gång igen) vilket vi gör...men ännu har inget hänt....)=..
    kramar

Svar på tråden någon som fått vänta...