• mausi2008

    Kan någon rekomendera ett städföretag som jobbar inom Stockholm?

    Hej!

    Vi bor i Stockholm och funderar lite smått på att börja anlita ett städföretag.

    Rekomendera gärna ett städföretag som du har testat och är supernöjd med!

    Finns det någon här som är kund hos "Strykfritt"? De verkar ha jättebra priser på sina tjänster. Om man googlar på städfirmor så drunknar man ju i alla träffar...så svårt att veta vad som är bra!

  • Svar på tråden Kan någon rekomendera ett städföretag som jobbar inom Stockholm?
  • mausi2008

    Finns det ingen här som bor i Stockholm och kan rekommendera ett bra städföretag?

  • Bling1975

    Jag har än så länge inte träffat någon som är "supernöjd" med sitt bolag. Det vi har nu har varit minst dåligt. Själva bolaget är rätt kasst, min kompis hade samma och var supermissnöjd och de sket fullständigt i hennes klagomål så hon sa upp dem. Men hon som städar hos oss är helt ok och jag litar på henne. Men hon kan inte passa tider alls, har inte bil och småbarn på dagis som ofta ställer till det med hennes tider. Skulle hon sluta skulle jag dock få leta nytt bolag.

    Men skulle jag byta så skulle jag prova Clean Business, träffade ägaren i ett jobbsammanhang och han verkade ha en bra inställning.

  • mausi2008

    Tack för ditt svar, Bling! Ska titta på Clean Business hemsida nu!

  • mammahärochnu

    Min sambo anlitade och dom har varit här nu några gånger och vi är väldigt väldigt nöjda, fattar inte att dom kan vara så duktiga. Och dom städar inte "bara" dom gör allt från att sätta in papper i färmar till att slänga och sortera, vika tvätt mm Vet ej vad dom heter dock.

  • mausi2008

    Tack Pia, Tjatte och Jennifer!!!

    Jag är mer och mer övertygat om att det skulle vara jättebra för oss att anlita en städerska som kommer några gånger per månad :)

Svar på tråden Kan någon rekomendera ett städföretag som jobbar inom Stockholm?