• Anonym

    Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.

    Tänkte beställa löshår rån Fannyhair.se och tittade efter vad dom hade under "skönhet". Där fanns Clear Eyes för klarare/vitare ögon. Är det farligt eller fungerar det ens? Någon som vet? :-P

  • Svar på tråden Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.
  • Gravid 89
    ebben skrev 2009-09-18 13:01:10 följande:
    tja-varför liksom?? de är antagligen dyra?o egentligen rätt onödiga!Skulle man SE bättre om man använde de,då hade jag kanske testat...men så är det ju inte.Tror inte de gör så stor skillnad på ett "vanligt öga"..
    Jag skulle aldrig betala för de här dropparna själv, men mina redan vita ögonglober blev vitare och kändes extra klara! Men dessa droppar är troligen tänkta för någon som kanske har blodsprängda ögon och vill ta bort detta, dock ej permanent. T ex knarkare och en nattuggla kan säkert ha nytta av dropparna för lite förnyad "fräschet"
  • Hejpådig

    cleareyes är inte tillåtet i sverige, säljs därför inte på svenska apotek. är inte att rekommendera, tror inte det är särskilt bra att ha i ögonen faktiskt...du måste väl själv vara lite säker eftersom du frågar ts?

  • Gravid 89
    Anonym skrev 2009-09-18 13:02:34 följande:
    Nja 189 kr. Dropparna räcker ju säkert ganska så länge.
    Det var min kompis som hade detta, hon använder det varje dag, 1-2 ggr om jag ej minns fel. Hon har inte tagit skada av det, hon har anrvänt det i flera års tid med uppehåll ngn gång då och då. Har för mig att hon sagt att en flaska räcker ca 2 mån, troligen olika pg a hur mycket/hur ofta man använder dropparna.
  • Anonym

    Haha, homonattack eller? Eftersom du är den enda här som faktiskt HAR provat dem så trodde jag att du visste.
    Tagga ner...

    Gravid 89 skrev 2009-09-18 13:00:02 följande:


    Inte fan vet jag, det är inte jag som uppfunnit det.
  • Anonym

    Jag googlade på Clear Eyes, där har någon skrivit i ett forum

    - De är bara kärlsammandragande, och det är inte farligt

    Men jag vet inte? Skulle vara roligt med vitare ögon då jag inte sover så mycket pga en liten bebis. Såldes dom på apotek här sverige skulle jag inte vara rädd för att köpa.

  • Anonym (mj)

    Jag använder dropparna då och då, när jag ska på fest etc. Får jättesnygga fräscha ögon med klar blick.

    Jag köpte mina flaskor i USA och i Thailand, Clear Eyes/Visine finns faktiskt i de flesta länderna förutom just i Sverige.

    I Sverige finns Visine på Apoteket men det har inte riktigt lika bra effekt.

  • Anonym

    Det finns ju en anledning till att det inte finns i Sverige. Hade de varit helt ok och ofarliga så hade de ju funnits här också.

    Anonym (mj) skrev 2009-09-18 13:14:11 följande:


    Jag använder dropparna då och då, när jag ska på fest etc. Får jättesnygga fräscha ögon med klar blick. Jag köpte mina flaskor i USA och i Thailand, Clear Eyes/Visine finns faktiskt i de flesta länderna förutom just i Sverige. I Sverige finns Visine på Apoteket men det har inte riktigt lika bra effekt.
  • Hannaliten

    Jag skulle inte tro att de ar farliga. Har i USA saljs de i vanliga mataffarer och ar populara. En flaska kostar runt $3-4. Har ar reklamen:


  • Ms Trooper

    Jag har inte använt dom själv men kände förrut MÅNGA som använde dom. Vi kan göra det enkelt...många av mina förredetta vänner rökte en joint ganska ofta...alla ville inte gå ut o se helt höga ut så dom använde clear eyes. Fungerar asbra måste jag säga. Ögonen blir betydligt mycket piggare. Läskigt dock när man vet hur enkelt det blir för tex tonåringar att gömma ett marujana missbruk =(
    Men men....clear eyes funkar bra och har aldrig hört någon klaga på dom.

Svar på tråden Hört talas om Clear Eyes? För klarare/vitare ögon.