• golden 2

    vad är det som känns som kramp i underlivet ????

    Fick det igår när jag var ute och gick kunde knappt sitta på en stol så kom det smygande det känns som om man får kramp undertill vad kan det bero på

  • Svar på tråden vad är det som känns som kramp i underlivet ????
  • Titan

    nu vet jag inte ifall du är gravid eller vilken vecka du är i? men det låter som om det är livmodern som håller på med sammandragningar.

  • isano

    har samma när jag gör någon konstig rörelse eller går på en promenad. Krampar i bäckenet, tror det är bäckenuppluckringen man känner av.. sKITONT!!

  • jollan84

    Hej,

    Idag började jag känna liknande symptom där det hugger till som en kniv i underlivet. Mest lite åt ena sidan om mittlinjen i livmoder/slida känns det som. Vet inte vad det kan vara? Började när jag cyklade (som vanligt) i kylan i morses och smärtan kom tillbaka var 5-15 sekund. Sen avtog det när jag vart på jobbet ett tag. Fortfarande kvar nu 10 tim senare då och då.

    Jag har aldrig varit gravid (och hade precis mens som slutade för 4 dagar sedan ), men det känns som 'mindre sammandragningar'. Någon som har fått något svar på sin symptom? Kan det vara en nerv som kommit i kläm?

    Jag gick igenom i en titthålsop för snart 2 mån sen för att ta ut ett tidigt utomkvedshavandeskap och hade precis min första mens sen dess (vanligt för mig).

    /J

Svar på tråden vad är det som känns som kramp i underlivet ????