• bollanmollan

    saknar min hund

    i helgen var vi tvugna att ta bort vår älskade vän efter 12 år tillsammans. hon var alltid pigg och lekte sista dan. utan att vi veta om det hade hon cancer i magen och helt plötsligt var hon dödssjuk. i lördagskväll kräktes hon och jag trodde hon ätit för mycket men hon blev inte bättre så vi åkte in för koll.vi var alltid tillsammans , var högst borta från henne 4 timmar i veckan och nu var hon som en extra mamma åt bebbisen som hon älskade. usch jag kommer alldrig kunna må bra igen, har en klump i halsen och orkar inte bry mig om nåt utom bebben. när känns det bättre?

  • Svar på tråden saknar min hund
  • Lemasive
    bollanmollan skrev 2009-09-29 08:23:55 följande:
    jag bad dig sluta.
    Det gjorde min första flickvän också..
  • splitends

    hejhej hade en katt som fick epelepsi(svåra anfall) som vi fick ta bort det är nu 6månader sen men sorgen o saknaden finns fortfarande kvar!min katt var som ett barn för mig! beklagar verkligen det som hänt för er!

  • Undret Gilan
    bollanmollan skrev 2009-09-29 07:58:31 följande:
    i helgen var vi tvugna att ta bort vår älskade vän efter 12 år tillsammans. hon var alltid pigg och lekte sista dan. utan att vi veta om det hade hon cancer i magen och helt plötsligt var hon dödssjuk. i lördagskväll kräktes hon och jag trodde hon ätit för mycket men hon blev inte bättre så vi åkte in för koll.vi var alltid tillsammans , var högst borta från henne 4 timmar i veckan och nu var hon som en extra mamma åt bebbisen som hon älskade. usch jag kommer alldrig kunna må bra igen, har en klump i halsen och orkar inte bry mig om nåt utom bebben. när känns det bättre?
    Oj beklagar, bävar själv något otroligt för den dagen någon av min älskade pojkar går bort. Ger dej mängder utav styrkekramar!
    ~~¤*Förlovad*¤~~
  • bollanmollan

    tack, ja hon var en bra familjemedlem. hon var alltid glad och bebben skrattade så fort han såg henne.

  • bollanmollan

    ja man vet att dom har korta liv men önskar att dom kunde få vara kvar friska och glada längre än dom oftast får.

  • mion
    Lemasive skrev 2009-09-29 08:25:23 följande:
    Det gjorde min första flickvän också..
    Men ge dig! Hon har väl rätt att sörja sin älskade hund,o eftersom det känns väldigt tomt o konstigt nu så säger man o agerar därefter behöver inte betyda att man gör allt man då säger o gör ska tas BOKSTAVLIGEN.....
  • Lemasive
    mion skrev 2009-09-29 08:30:25 följande:
    Men ge dig! Hon har väl rätt att sörja sin älskade hund,o eftersom det känns väldigt tomt o konstigt nu så säger man o agerar därefter behöver inte betyda att man gör allt man då säger o gör ska tas BOKSTAVLIGEN.....
    "usch jag kommer alldrig kunna må bra igen, har en klump i halsen och orkar inte bry mig om nåt utom bebben. "

    När någon som skriver bebben vilket leder en att tro det rör sig om en outbildad ung mamma som dessutom slår på stora kranen för att få uppmärksamhet inte förstår att det är ett destruktivt beteende så får man säga vad man vill. Istället för att växa av en förlust regresserar hon in till det barn hon faktiskt antagligen är både fysiskt och mentalt. Ni hejar dessutom på, undra på att världen är på väg åt helvete.
  • bollanmollan

    du får tycka vad du vill och min åsikt om dig är att du är otroligt äcklig så jag ber dig igen att sluta.

  • clembke

    Det är tillåtet att sörja ett djur som man ha. Jag bävar för den dag som min lilla hund går bort. Sörj, men försök att tänka på alla dom ljusa minnerna som du har efter den.
    O jag tycker inte att du har brytit ihop som en menar. Det är ju dock inte mer än ett par dagar sen. Du ska se att i slutet av veckan kommer det säkert att kännas bättre även om det inte kommer att kännas bra. Prata mkt om henne med din sambo. Kolla på kort på henne. O minns allt bra. O tänk på att hon har det bra nu uppe på sitt moln bland alla andra lekkamrater. Där hon sitter o tittar på er.
    Kram o beklagar...


    Lemasive skrev 2009-09-29 08:25:23 följande:
    Det gjorde min första flickvän också..
    En helt onödig kommentar
  • SilverEmma

    Usch vad tråkigt! Lider verkligen med dig!

    Har själv min skrutta på 14½ år, köpte henne när hon var valp när jag själv var 13...nu börjar hon verkligen gå utför så snart måste jag nog ta ett beslut om henne. det kommer att vara fruktansvärt jobbigt.

    Som tur är har jag min dotter & en liten i magen att fokusera på, men min hund kommer alltid att vara "min första lillstrumpa"...

Svar på tråden saknar min hund