• Anonym (Okåti­s)
    Äldre 5 Oct 08:48
    151992 visningar
    65 svar
    65
    151992

    Finns det något kåt-piller?

    Jag är ALDRIG kåt. Jo, om jag kollarpå nån porrfilm så kan jag bli kåt.
    Har ju kontant ångest för att jag märker på min man att han inte får tillräckligt med sex.

    Jag skulle vilja äta något som ökar min lust!! Någon som har något tips??

  • Svar på tråden Finns det något kåt-piller?
  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 09:08
    #1

    Puff!

  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 10:53
    #3

    Jag är 30, 2 barn, jag känner mig rätt så sexig ofta faktiskt
    Min man är alltid snygg. ( ja nästan iaf)
    Jag har bara NOLL lust.


    Anonym skrev 2009-10-05 10:46:06 följande:
    Ålder, barn, sysselsättning, fritidsaktiviteter, när kände du dig sexig sist, när var din man sexig sist?
  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 11:48
    #5

    Detta är ångestframkallande..


    Anonym skrev 2009-10-05 10:54:52 följande:
    bra fråga, jag vill faktiskt oxå ha mer lust så jag puffar lite här o ser om det finns nån med bra tips.
  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 12:03
    #8

    EXAAAKT!! När man väl börjar så är det ju hur nice som helst. Men innan är det döden.
    Jag kan tom känna ångest och låtsassova när jag hör att mannen är på väg upp tills sovrummet på kvällen..

    Han tror ju att jag inte tänder på honom, men det är verkligen inte problemet..

    Anonym (25 och okåt...) skrev 2009-10-05 12:01:41 följande:


    jag lägger också mig i detta! känner precis detsamma, vill aldrig ha sex... men när jag väl "tvingar" mig att ha det är det såklart skönt... men lusten infinner sig bara inte... min kille klagar mycket....börjat misstänka ev asexuell...? kan det vara så illa? vill gärna bli kåtare, iaf för min killes skull.
  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 13:32
    #10

    Jo vi har otroligt många projekt på gång nu. Det tär ganska mycket på mig. Ligger säkert där..

  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 5 Oct 17:27
    #12

    haha ursäkta att jag skrattar, men det är så "skönt" att höra EXAKT dessa ord som sägs här hemma.

    Anonym (25 och okåt...) skrev 2009-10-05 15:42:25 följande:


    jag vet precis vad du menar!! Min sambo säger att jag är den enda tjej han har träffat som har mens tre veckor i månaden och huvudvärk en... men så är det ju inte... kan absolut ha med stress op annat att göra, men känns ändå som något borde göras... jag vet inte med er, men vi har i alla fall kraftiga diskusioner om just detta - i pricip enda grälämnet vi har, men det fyller en del del kan jag säga...
  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 7 Oct 16:16
    #15

    Hmm men undrar om det itne var dom jag beställde men sen ångrade mig och avbeställde. Vad heter dom?

  • Anonym (Okåti­s) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 19:32
    #35

    Vi har sexat flera ggr i helgen!

Svar på tråden Finns det något kåt-piller?