• mralfo­nso
    Äldre 7 Oct 22:50
    5118 visningar
    3 svar
    3
    5118

    Strumpbyxor

    Jag är en kille som tycker att nylonstrumpor/strumpbyxor/leggings är så sexigt på ett par kvinnoben,det jag undrar över är om ni tjejer,kvinnor går utan trosor ibland, när ni har tex kjol och strumbyxor?

    Jag tror det inte bara är jag som tänder på nylon,iaf bland killarna..ni tjejer då? känner ni nått extra när ni har dessa plagg på er?

    Ser fram emot en höst fylld av vackra ben i nylon.

    Tjingeling

  • Svar på tråden Strumpbyxor
  • Kullam­annen
    Äldre 8 Oct 10:42
    #1

    Kan bara hålla med! Ett par strumpbyxor på en tjej (med rakade ben då) är grymt snyggt och sexigt! Tvingar på det på min tjej ibland med hål i grenen då vi har sex.

  • Anonym (py)
    Äldre 8 Oct 12:11
    #2

    Jag tycker det är ur snyggt med leggings,har det på mig nästan varje dag men så är jag ju en kjol tjej med... leggings och ett par snygga benvärmare till i ett par högklackade stövlar är aldrig fel...
    Jag tänder inte i den bemärkelsen på nylon men jag kan förstå att ni killar tycker det är sexigt. Att ha leggings eller som mina nya nylonstrumpor känns det "ledigt" det är inte så tajt som ett par jeans. De är ju mjuka och fina o rörliga.
    Att gå utan trosor gör jag bara på sommaren...

  • carola­1977
    Äldre 8 Oct 12:15
    #3

    Jag tycker att det är självklart med trosor under strumpbyxor, det känns ofräscht annars och nej jag känner inget särskilt av att ha nylonstrumpbyxor. Kanske att benen börjar klia och är torra på kvällen.

Svar på tråden Strumpbyxor