• Anonym (man)

    Mer höga klackar tjejer!!

    Jag erkänner. Jag är en sucker för höga klackar. Mer sånt tjejer. Skall man ha klackar kan de lika gärna vara höga, allt under 12 cm är för lågt. Små fjuttiga fem sex centimeters ser bara fånigt ut.

  • Svar på tråden Mer höga klackar tjejer!!
  • LillaTanten

    Haha, skulle jag ha höga klackar skulle det se allt annat än sexigt ut, ett fetto som vacklar omkring på stilettos är direkt avtändande - för att inte tala om att min karl aldrig mer skulle få ha sex, han skulle vara fullt upptagen med att massera mina ömma fötter

  • Anonym

    Vet du hur oergonomiskt det är för kroppen? Vill du att alla tjejer ska förvandlas till små ihopkrupna krokiga tanter så visst...

    Återkom när du provat att gå i klackar en hel dag!

  • Fru U

    Precis. Återkom när du lärt dig gå i skor med den klackhöjden och när du insett hur negativt det påverkar kroppen

    Kvinnor är inte till för att behaga män.

  • BigDaddy

    Men damer, inte säger ni väl nej om man antyder lite busigt att det inte finns något sexigare än ett par stilettoklacksförsedda ben i vädret när man vill bearbeta er missionärsmässigt? *ler oskyldigt*

  • Anonym
    BigDaddy skrev 2009-10-22 13:37:40 följande:
    Men damer, inte säger ni väl nej om man antyder lite busigt att det inte finns något sexigare än ett par stilettoklacksförsedda ben i vädret när man vill bearbeta er missionärsmässigt? *ler oskyldigt*
    Skulle vara om mannen frågar snällt kanske...
    Det skadar inte kroppen på samma sätt. ;)
  • Sefyria

    Jag skulle definitivt slå sönder huvudet varje gång jag gick på eller klev av en buss/spårvagn, för att inte tala om när jag missar att ducka för trädgrenar som hänger lite för lågt, om jag hade höga klackar.
    Dessutom. Skulle jag tappa balansen och ramla, hade fallet nästan varit dödligt. I bästa fall får jag kanske bara en mild hjärnskakning.

    Jag älskar klackar. Men jag är tyvärr för lång som det redan är.

  • Anonym

    12 cm.......nej, det är inte sexigt det är vulgärt

  • mazely

    Man behöver inte gå en hel dag i klackar. Varför få ont i fötterna på jobbet? Om killen tänder på det behöver man väl förhoppningsvis inte stå på benen och gå i dem alls....

  • Anonym (nope)

    Nej, det är inte sexigt. Möjligen om man är 1.50 lång. Och möjligen om man sitter/ligger/står.

Svar på tråden Mer höga klackar tjejer!!