• Anonym (Kaffedraken)

    Gör ont i skelettet i underlivet/rumpan?

    Ja jävligt krångligt att beskriva men då och då känner jag av att det värker i själva skelettet eller vad man ska säga i underlivet/rumpan, alltså inte muskelaturen. Kan känna det även när man ska kissa eller så som att det värker på samma sätt. Vet inte hur jag ska förklara det bättre, nästan som man ramlat och slagit sig elelr något. Är det foglossning eller är det något annat? Är i vecka 25 och började känna av det för kanske någon vecka sedan.

  • Svar på tråden Gör ont i skelettet i underlivet/rumpan?
  • Anonym (Kaffedraken)

    foglossning skulle jag tippa på. har själv oerhört ont i bäckenbenet på kvällarna när jag har varit i nya lägenheten och renoverat och klättrat upp och ner på trappstegen, och jag antar att det är just foglossning som jag börjat känna av nu


    Vår lill* älskling, BF 22/12 2009 | phlippans.blogg.se
  • Anonym (Kaffedraken)

    Puffar upp tråden ! Känner exakt likadant det har gått mer än 1 år sen förlossningen. Är detta normalt ?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tycker det låter som foglossning. Den kan finnas kvar även efter förlossning men min sjukgymnast var noga med att säga att jag skulle komma tillbaka om det inte blivit bra några månader efteråt. Så är du inte gravid längre hade jag kollat upp det.

Svar på tråden Gör ont i skelettet i underlivet/rumpan?