• Mandi74

    Stor kuk är ett måste

    Hej allihopa!

    Eftersom jag tycker det är vikitg att alla få veta vad jag tycker så måste jag starta en tråd om just detta ämne.

    Jaghar ett krav, killar måste ha stor kukar. Shit man har ju träffat lite killar under åren och man har stött på både det ena och det andra. När man ligger där och så säger man, du kan sätta igång nu och han frustar fram.. "jag har redan hllt på ett tag". Då är det bara att plocka fram närmsta tidning och hoppas på att det i alla fall ska gå fort.

    För att inte snacka om hur mycket snyggare det är när man ser bulan genom byxan, det är så det vattnas i munnen på en. De stackare som har begåvats med mindre kukar kanske borde tänka på hur de lägger dom i byxorna, de finns ju vissa lägen där den i alla fall ser större ut. Använd pungen som stöd annars, så vi tjejer har nått att titta på när vi möter er på stan.

    Tack för mig.

  • Svar på tråden Stor kuk är ett måste
  • lennartsdotter

    Absolut. Alla killar som har kortare än 20 cm och mindre omkrets än 12 cm kan gå i kloster eller gräva ner sig.

    Dessutom ska de ju lätt orka ta 250 i bänkpress så man vet att de orkar med en omgång (en omgång är inte 4 sek) stående.

    Dessutom ska de vara skickliga gitarrister så att de vet vad man ska göra med fingrarna.

    Ett självklart krav är att de har bott på Saturnus i minst 1 år.

  • Anonym (Fia)

    Ja, eller hur. Framförallt grov. Det ser verkligen sexigt ut.
    Få saker drar ner en mans helhetsintryck mer än ett litet organ (och kort kroppslängd). Killen kan liksom vara hur het och cool som helst, men hans manlighet reduceras verkligen avsevärt om han är klent utrustad. Det blir bara tragikomiskt liksom.

    Och så bör den vara omskuren också. Det är snyggare, fräschare och omskurna killar är generellt så mycket mer uthålliga. Det är svårt att uppskatta ickeomskurna organ till fullo när man har upplevt omskurna dito. Killar som kan hålla på riktigt länge är verkligen bäst. Mmm!

  • Anonym (Professorn)

    Vill bara kompletera med att skärskåda problemet från "andra sidan" sas.

    - Nej en mutta kan som bekant aldrig bli för stor.Den enkla anledningen att om den blev för stor skulle den inte få plats i kvinnans kropp - och då är det ju per definition inte längre tal om mutta (as we know it), utan snarare om något slags terrestrialt mutt-monster - Gubevars!
    Di lärde på departementet för framgånsrikt handarbete har ju som bekant en snarlik fortlöpande utredning sedan 1977 ang, fingret och fingertutten - vi väntar på svaret med andlös spänning.

  • Mandi74
    lennartsdotter skrev 2009-10-28 15:25:10 följande:
    Absolut. Alla killar som har kortare än 20 cm och mindre omkrets än 12 cm kan gå i kloster eller gräva ner sig.Dessutom ska de ju lätt orka ta 250 i bänkpress så man vet att de orkar med en omgång (en omgång är inte 4 sek) stående.Dessutom ska de vara skickliga gitarrister så att de vet vad man ska göra med fingrarna.Ett självklart krav är att de har bott på Saturnus i minst 1 år.
    Äh bänkpressen skiter jag i, bara han orkar lyfta mig så vi kan göra en massa avancerade övningar i sägen.
  • Mandi74
    Blueblood skrev 2009-10-28 15:34:25 följande:
    Det är skönt att pattknulla när man har stor kuk. Mmmm...
    Har du stor kuk då?
  • Blueblood
    Mandi74 skrev 2009-10-28 15:50:02 följande:
    Har du stor kuk då?
    Ingen har sagt att den är liten. Tycker själv den är en hyfsad bit.
  • Wasberg

    Blueblood förnekar sig inte.......
    mycke snack om allt men inga bevis......
    sorgligt med grabbar som inte har men så gärna vill ha......
    mohahahahaha

Svar på tråden Stor kuk är ett måste