Inlägg från: Jävelunge |Visa alla inlägg
  • Jävelunge

    Jävligt äckligt med killar som fiser

    Jag är en sinnessjukt het singelmamma och trots att jag får napp ständigt och jämt så leder det aldrig till någonting bestående. Varför? Jo för att förr eller senare börjar varenda jävel jag träffar att lufta sin vidriga analgas i mitt sällskap!!!!! Då åker han ut!

    Va fan är problemet med de män/äckliga djur som inte kan ge fan i att skita när de inte sitter på toaletten? Är de efterblivna? Fattar de inte att andra människor mår förbannat illa av att tvingas ta del av deras jävla mök!

    Det spelar ingen roll hur snygg, trevlig, framgångsrik killen ifråga är. Den sekunden han i mitt sällskap börjar fjärta öppet är han en loser. Ouppfostrad. Äcklig som fan. Totalt osexig på alla plan.

    Fy fan va illa jag mår av folk som ogenerat släpper väder. De är fan samhällets avskum! Köp en buttplugg eller gå och dö säger jag! Schas på er!
    En fantastisk brud som mig får ni aldrig till det med så länge som ni inte kan kontrollera bajan!

  • Svar på tråden Jävligt äckligt med killar som fiser
  • Jävelunge
    Men lev singel då! Kan du inte tåla att någon släpper sig så får du nog leva ensam.
    Ja, eller så hittar jag någon som är mer sofistikerad än ett vårtsvin och som vet att man håller inne skiten tills man är ensam.
  • Jävelunge
    luckyme83 skrev 2009-10-28 15:35:19 följande:
    ja alla är vi olika....här hemma släpper vi oss när vi känner för de, bägge två !
    Det tror jag säkert. Erkänn att ni går runt med trasiga mysbyxor och luktar skunk också? Och kör hemmamålad Volvo 240.
  • Jävelunge
    Airlee skrev 2009-10-28 15:46:41 följande:
    Amen, sister.
    Puss på're! Skönt med en normal människa i tråden.
  • Jävelunge
    Anonym skrev 2009-10-28 16:12:25 följande:
    Med det nicket undrar jag om detta inte bara är ett sk. troll.
    Lägg av. Det är inte tillåtet att kalla någon för troll. Dessutom lär jag ha varit medlem här längre än du. Gissningsvis.
  • Jävelunge

    Anonym (Manlig man) skrev 2009-10-28 16:54:56 följande:


    Jag brukar be tjejen klämma till på mitt finger - då är det ju faktiskt inte mitt fel längre. Då har man klass, vare sig man kör Volvo eller radiostyrt!
    Jasså du.

    Du borde be henne stoppa in det i hålet istället. Som ett lock. Så slipper du fixa en buttplug. Smart va?
  • Jävelunge

    Kalle the man skrev 2009-10-29 10:46:19 följande:


    Vad är det för äckliga killar ni träffat?Jag fiser aldrig när jag är tillsammans med min tjej, går undan om jag känner behov av att fisa. Trodde det flesta gjorde så.TS Du umgås helt klart i fel kretsar, se dej om i andra så borde du finna någon som är uppfostrad rätt.
    En sån klok karl

    Du har abslout rätt i att jag borde byta umgänge. Problemet är att man inte alltid ser på äckelpruttarna är de just är äckel. Till en början kan de faktiskt utge sig för att vara både väluppfostrade och fräscha...men sen som stinkdjävulen ut när de blir lite bekväma.
  • Jävelunge

    Anonym (LOL) skrev 2009-10-28 22:41:09 följande:


    Haha, jävligt komiskt att skylla gaser på att man aldrig får till det. Kära TS, antingen är du inte ens hälften så het som du tror, eller så vill du leva ensam. Jag tror på det första.
    Och jag tror ingenting. Jag VET att du är en jävla sopa. Så schas, kravla tillbaka ned i avloppsbrunnen med dig....
  • Jävelunge

    Anonym (LOL) skrev 2009-10-28 22:41:09 följande:


    Haha, jävligt komiskt att skylla gaser på att man aldrig får till det. Kära TS, antingen är du inte ens hälften så het som du tror, eller så vill du leva ensam. Jag tror på det första.
    Och jag tror ingenting. Jag VET att du är en jävla sopa. Så schas, kravla tillbaka ned i avloppsbrunnen med dig....
  • Jävelunge
    Kalle the man skrev 2009-10-29 11:21:32 följande:
    Tack för det! Hur är det om man råkar fisa när man sover då?
    Som någon smarting längre upp i tråden sa: Det är ju faktiskt skillnad på att råka släppa sig när man sover eller någon gång av misstag, och på att med vett och vilje lägga av en brakare i andras sällskap.

    Jag är sjukt nyfiken på hur alla illaluktande analälskare gör när de är på jobbet, på lunchmöte eller på finmiddag, sitter ni där och skiter helt öppet också? Kanske toppar med en härlig rap och lite vispande bland gegget i hörselgången?
    Supersoniclove skrev 2009-10-29 11:13:41 följande:
    Hahahahaha heja heja TS Tycker också sånt är så jväla vidrigt *Urk*Ska man nu göra sånt kan man ju göra det på ett fint sätt tex gå ut eller på dass.När jag va på dejter åkte dom killarna också ut eller dom som satt och grävde i snoken hejvilt och satt och rapade näst intill upp i ansiktet
    PUZZÅKJAM
  • Jävelunge
    Supersoniclove skrev 2009-10-29 11:41:47 följande:
    haha det undrar jag med.Dom är nog lika äckliga o sviniga där skulle jag tro själv.Men problemet är ju med dom man har dejt med verkar sååå jävla renliga osv då man träffar dom först men sen börjar dom sära på rövballarna o släppa sig o ha sig.Och inte nog med det många stinker ju också.Nä fy gasmask nästa!
    Precis. Eller buttplug.
  • Jävelunge
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-31 08:30:43 följande:
    Jag gjorde misstaget att dejta en 22-årig hemmaboende brat på djursholm en gång. Alltså han bodde med sina föräldrar i ett stort hus. Man skulle kunna trott att de beter sig lite bättre där, men redan första gången jag var hemma hos honom så började han fisa öppet och då dog jag lite. Sen skulle han alltid berätta om sitt runkande, som att han satt inne och runkade i mejeriavdelningen på ICA när han jobbade där med att plocka fram varor. Och att han sprutade över sin egen axel när han runkade. Och att hans mjukisbyxor som jag lånade, hade spermafläckar på. Han dumpades jävligt kvickt kan jag säga, äckel-as-apa. Fan jag vill slå honom, fast ändå vill jag inte röra i den vidrige jäveln.
    Hahaha...knölpåk kanske skulle funka? Eller basebollträ. Så att du kan nita honom från replängds avstånd menar jag... Ett annat alternativ är ju att smeta in hans bil i hundbajs rötna ägg. Så att framtida brudar känner på lukten att det är ett jävla äckel som kommer åkande och slipper göra samma misstag som du.
  • Jävelunge
    Anonym skrev 2009-10-30 00:05:53 följande:
    Du är så sinnessjukt het så att du blivit singelmamma(=looser)? Du är så sinnessjukt het så att du måste använda Lara Croft som bild? Hehehe *skrattar*
    Ja, du lilla gumman. Något mer loseraktigt än att inte kunna stava ordentligt har jag svårt att komma på.
    Jo förresten, att tro att någon normal människa skulle lägga ut en bild på sig själv som avatar på familjeliv. Gör man det är man ta mig fan en ännu större loser. Dock inte riktigt lika stor som människor som inte ens vågar skylta med sin FL-identitet utan kryssar i anonymrutan.

    Tror du på allvar någon bryr sig om vem du är?

    Idiot.
  • Jävelunge

    Anonym ([]) skrev 2009-11-02 17:06:31 följande:


    Alla männniskor släpper ut 1-2 liter gas per dygn så att man gör det i smyg är ännu falskare.Så TS du borde verkligen hata dig själv så mycket gas som du släpper ut hela dagarna bland folk.Du är säkert en sån där låtsas fin jävel som vill verka väluppfostrad och tror att du är bättre och finare än alla andra.Så medans du sitter och kikar på forumet så släpper du ut gaser fy f*n vilket äckel du är.
    Så du menar att man är falsk och äcklig om man INTE fiser, rapar, petar näsan, kammar sig, petar örorn, klämmer finnar, tandtrådar, klipper naglarna och så vidare inför andra människor?

    Jag kallar det god uppfostran. Och ja, att jag kan konstrollera mina kroppsfunktioner gör mig defenetivt till en bättre människa än de orangutanger som inte kan det.
  • Jävelunge
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-02 18:15:16 följande:
    Ja eller så letar man fram det skabbigaste ludret på malmskillnadsgatan med mest könssjukdomar, och betalar henne en hundring för att hon ska förföra honom: först kommer han väl tänka "wow, vilken kvinna!" och vara överlycklig och tro att han är tye man. Men sen efter några veckor när det börjar klia på kuken och han får konstiga vårtor och blåsor så har jag fått min hämnd, hähähähähähä
    Åhhh konstiga vårtor is the shit! Jag vet en och annan jävla fisare som jag skulle vilja introducera diverse härliga flatlusar och variga blåsor för. Du skulle inte kunna hänvisa skabbludret till mig när du är färdig med henne? Jag skulle till och med kunna tänka mig att ge henne en extra femtiolapp om hon gör ett gediget arbete!
  • Jävelunge
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-02 18:22:53 följande:
    Ja jag skickar henne till dig! Kanske vi tillochmed får rabatt om vi ger henne två uppdrag. 2 för 150,-
    Låter fint. 150 spänn blir hon nog glad över. Jag har lite vätesuperoxid från -87 som jag ärvt efter morsan som vi kan slänga med oxå. Då lär vår deal bli ett oemotståndligt erbjudande för Cassandra på stritan.
  • Jävelunge
    Anonym ([]) skrev 2009-11-02 18:26:16 följande:
    Hur i helvete hamnade man in på petar näsan, kammar sig, petar öron, klämmer finnar osv.Tråden handlande om fisar snacka om att du har dåliga argument att komma med.Ändå är det gratis skola i landet och du kan inte bättre än så.
    Du behöver inte leka tuff. Det är liksom över för din del. Alla vet redan att du släpper analgas i tid och otid.
  • Jävelunge

    Kalle the man skrev 2009-11-03 10:57:58 följande:


    Om du hade orkat läsa alla inlägg så hade du sett att vi tycker att det är helt normalt att fisa, men man kan ju gå undan och göra det.Det din kille gör är att han inte visar dej någon respekt! Sedan kan du skratta hur mycket du vill...
    Åhh...vilken man...jag blir alldeles knäsvag

    Tänk att det faktiskt finns män som du som fattar att det faktiskt handlar om respekt. Och om att i alla fall försöka att inte framstå som ett äckligt urtidsdjur som inte kan kontrollera sig framför sin partner.
Svar på tråden Jävligt äckligt med killar som fiser