• Danitr­a
    Äldre 29 Oct 17:55
    29065 visningar
    395 svar
    395
    29065

    Vem är FLs BÄSTA bloggare? - Finalen!


    Nu är det dags! FLs bästa bloggare ska utses!
    Under två dagar har man kunnat nominera sina favoritbloggare och nu har dom tio med flest nomineringar gått vidare till den här finalen. Ta dig tid att kika in hos dom alla - dom har kommit så här långt av en bra anledning!
    Det enda kravet har varit att man är medlem på familjeliv.se så ämnena varierar stort mellan bloggarna. Det är alltså helt upp till dig som röstar att avgöra vad som gör en blogg bäst. Ge jättegärna en motivering i tråden, du kan även passa på att nämna bloggar som du inte röstat på men som är värda att nämnas.
    Omröstningen kommer avslutas tisdagen den 3/11 kl. 20.00.
    Dom tre bloggare med flest röster kommer bli tilldelade en "dekal" från Familjeliv.se som man kan pryda sin blogg med. På det viset kan alla läsare som tittar in få veta hur uppskattad bloggen är! 
    Här är finalisterna:
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs BÄSTA bloggare? - Finalen!
  • Äldre 29 Oct 21:13
    Pusselbiten86 skrev 2009-10-29 21:07:24 följande:
    Röstade så klart på beckah.Tycker de är skit bra att man vågar säga vad man tycker, när man tycker det och allt det.Skulle gärna vilja vara mer som henne :=)Go Beckah
    *kärlek*
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥ beckahbitch.blogg.se
  • Äldre 29 Oct 21:13
    Snova skrev 2009-10-29 21:04:05 följande:
    Är inte alls missunnsam (hade varit lättare om jag inte varit nominerad alls) men vilka trista bloggar det blev! Röstade på innan du fanns i brist på bättre.
    Vill gärna veta vilka bloggar du följer som då är så bra
    Min blogg är bättre än din. pojkeniglaskulan.blogspot.com
  • Äldre 29 Oct 21:16
    pönz skrev 2009-10-29 21:13:39 följande:
    Vill gärna veta vilka bloggar du följer som då är så bra
    Blondinbella och liknande kanske? sånna riktigt FUNNY bloggar du vet...
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥ beckahbitch.blogg.se
  • Lyran
    Äldre 29 Oct 21:17

    Min röst gick till Ketchupmamman, kan skratta så jag gråter när jag läser den.

    BechaH snubblar på mållinjen, gillar hennes ärlighet och härlighet! och i ärlighetens namn så besöker jag nog hennes blogg oftare än ketchupmamman's...!

    Eisa's Liv blogg saknar jag också!

  • Danitr­a
    Äldre 29 Oct 21:17
    Beckah82 skrev 2009-10-29 21:16:15 följande:
    Blondinbella och liknande kanske? sånna riktigt FUNNY bloggar du vet...
    Hon nominerade min blogg i nomineringstråden så det är väl ett exempel på blogg hon gillar.
    Sen kan man ju även kolla in hennes blogg där det finns en lista över bloggar hon läser.
  • Äldre 29 Oct 21:28
    Bedhead skrev 2009-10-29 20:43:51 följande:
    Beckah framstår för mig som en hård, oförlåtande och kategorisk människa. Jag ser inte charmen. Annars hade jag gärna röstat på Eisas blogg in memoriam. Nu blev det ketchupmorsan.
    Håller med Beckah var ingen stor favorit :) Dålig på att ta kritik, tycker att det är bra att man kan säga ifrån men lika viktigt är det att visa respekt för andra vad dem tycker och det finns det nog lite brist på i hennes blogg det är inte styrka att skriva att dem är "efterblivna" för låg IQ i jämförelse med hennes extrema Mensa nivå ;) alla är dumma i huvudet som inte håller med. Tråkigt med så låg människosyn annars är hon säkert en toppen tjej! Detta är vad jag tycker personligen! Jag tycker att Lady Dahmer ska vinna.
  • Danitr­a
    Äldre 29 Oct 21:31
    solvindoch vatten skrev 2009-10-29 21:28:32 följande:
    Håller med Beckah var ingen stor favorit :) Dålig på att ta kritik, tycker att det är bra att man kan säga ifrån men lika viktigt är det att visa respekt för andra vad dem tycker och det finns det nog lite brist på i hennes blogg det är inte styrka att skriva att dem är "efterblivna" för låg IQ i jämförelse med hennes extrema Mensa nivå ;) alla är dumma i huvudet som inte håller med. Tråkigt med så låg människosyn annars är hon säkert en toppen tjej! Detta är vad jag tycker personligen! Jag tycker att Lady Dahmer ska vinna.
    Varför känner du att du behöver dela med dig av ett helt stycke av text där du dissar en av deltagarna när det uttryckligen står i TS att man ska motivera varför man tycker en blogg är BRA.
    Ditt inlägg var väldigt onödigt!
  • drea
    Äldre 29 Oct 21:34

    Jag känner mig mest tillfreds när jag läser om grodfamiljen, dvs Angelzezzans blogg. Därför går min röst till den bloggaren!

    Lycka till med ditt ibland kaosartade småbarnsliv i Oslo kära Zezzan!

  • Snova
    Äldre 29 Oct 21:37
    Ablan skrev 2009-10-29 21:05:55 följande:
    Haha, skämtar du?
    Nej.
    Beckah82 skrev 2009-10-29 21:11:22 följande:
    Hahaha det var på skoj? *tar för givet* nog för att jag kan vara rätt tråkig men de flesta andra i listan har ju störtsköna humoristiska utan minsta lilla tråk. Min kan också vara underhållande, på ett annat sätt - när mina stalkers kommer in och river igång diskussioner tex Så TRISTA? känns ju som att du måste skoja
    Okej, jag kanske inte har läst riktigt alla men de flesta. Jag gillar dem inte av olika anledningar men smaken är ju som bekant olika.
    pönz skrev 2009-10-29 21:13:39 följande:
    Vill gärna veta vilka bloggar du följer som då är så bra
    Jag har något som kan kallas bloggroll i min högermarginal. Några är kompisars bloggar och bara kul om man känner dem. Andra är kul för alla. Välkommen.
    Beckah82 skrev 2009-10-29 21:16:15 följande:
    Blondinbella och liknande kanske? sånna riktigt FUNNY bloggar du vet...
    Ja, du. Den kommentaren säger mer om dig än om mig så jag avstår dumma kommentarer.

  • Snova
    Äldre 29 Oct 21:43

    Danitra


    Av nån anledning kan jag inte citera dig, det funkar inte. Är så j-a trött just nu men jag återkommer med roliga bloggtips. Roliga enligt mig då. {#lang_emotions_tongue_out} Kanske tar det direkt på din blogg, har en känsla av att damerna här inte gillar mig. Kände faktiskt direkt när jag såg om din (roliga) idé att det kan riskera att bli en klubb för inbördes beundran/snacktråd så jag ville pipa till lite mot FL-poppisbruttorna. Bad idea!
Svar på tråden Vem är FLs BÄSTA bloggare? - Finalen!