• Anonym (funde­rsam)
    Äldre 29 Oct 23:11
    70969 visningar
    63 svar
    63
    70969

    Analsex

    Vad tycker ni om anal sex?

    Ja är helt såld på anal sex. Det är så underbart skönt o sen blir mina orgasmer så otroliga :-P Ja har dejtat en kille som är nu min bästa vän. Vi har haft sex rätt mkt när vi träffas. O han är STOR där nere. O en gång testa vi analt för han vet hur mkt ja älskar de.

    O eftersom att han är så stor så trodde vi inte att han skulle få in de. MEN han fick in HELA...utan glid medel.

    Vi klarade oss så väl på de ja hade haha. :-P
    Vi båda är impade att det gick så bra som de gjorde. Sen har de blivit så varje gång vi ses. Han är den bästa ja har haft i sängen EVER!!!

    Så nu till min fråga.

    Vad tycker ni om anal sex?

    Jag är fasiken beroende av de hihi

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-31 19:52
    analsex är jätte skönt

  • Svar på tråden Analsex
  • Anonym
    Äldre 29 Oct 23:31
    #1

    Det är väl okey, någon gång ibland. Men som man så är analsex rätt så överskattat måste jag säga. Man är väl mest orolig för skräckhistorierna man har hört att det ska följa med en hel del äckelheter ut när man drar ut.

  • Anonym
    Äldre 29 Oct 23:40
    #2

    Vänta nu, är det en han eller hon som du har haft sex med?

    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m48215521.html (inlägg 2)

  • Kalle the man
    Äldre 30 Oct 09:30
    #3

    Fy faaan v ad äckligt det är! Lukten får ju en avtänd på 2 sekunder... nej tacka vet jag en blöt mus där friktionen blir så mycket bättre.

  • Anonym (funde­rsam) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 09:52
    #4

    kvinnan kan gå på toalett innan,då luktar väl inget.

  • Anonym (funde­rsam) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 10:09
    #5

    Det finns en hel del om anal sex på nätet, om teknik och allt,sök information via google.
    Nu verkar så ha blivit mycket vanligt och populär att ha anal sex bland män och kvinnor.både verkar gilla det.det handlar om teknik,och kunnande,då när man har lärt sig,då är det skönt för både.

    I sig,människor har haft anal sex under 1000-tal s år.det är inte helt nytt ämne och enligt en undersökning mer än 80-90% av befolkningen har testad och haft anal sex.
    Numera talar man helt öppet.och det är inte konstig alls.man lär sig väl.

  • Kalle the man
    Äldre 30 Oct 10:31
    #6

    Anonym (fundersam) skrev 2009-10-30 09:52:07 följande:


    kvinnan kan gå på toalett innan,då luktar väl inget.
    Det gör det! man kan inte rengöra analtarmen genom att få på toan innan...
  • Anonym (funde­rsam) Trådstartaren
    Äldre 30 Oct 17:51
    #7

    Avföring ligger längs upp i tarmen,och inte nära anal öppningen, om man går på toa innan ,så tarmen och magen är också lugn,och det bildas inte några gaser i magen.

    Om man oroa sig för avföring, då kan man köpa Lavemang eller likande på apoteket och dricka den innan.då är tarmen är helt tum,

  • Anonym (MAnne­nZ)
    Äldre 30 Oct 20:11
    #8

    Föredrar det framför att ta henne vaginalt ;)

  • Kalle the man
    Äldre 2 Nov 09:08
    #9

    Anonym (fundersam) skrev 2009-10-30 17:51:02 följande:


    Avföring ligger längs upp i tarmen,och inte nära anal öppningen, om man går på toa innan ,så tarmen och magen är också lugn,och det bildas inte några gaser i magen.Om man oroa sig för avföring, då kan man köpa Lavemang eller likande på apoteket och dricka den innan.då är tarmen är helt tum,
    Fräsht att behöva ta lavemang innan.... Nej tacka vet jag en fitta som dessutom luktar så upphetsande!
  • Anonym
    Äldre 2 Nov 18:03
    #10

    Anonym (MAnnenZ) skrev 2009-10-30 20:11:23 följande:


    Föredrar det framför att ta henne vaginalt ;)
    Homo
Svar på tråden Analsex