• Anonym (lustf­ylld)
    Äldre 31 Oct 01:07
    96584 visningar
    82 svar
    82
    96584

    Att onanera framför sin partner

    Hej på er,

    I morse vaknade jag som vanligt när klockan ringde, väckte frugan vid 8-tiden med nybryggt kaffe och lite surr vid frukostbordet. Frugan tar sin morgon dusch och har båttom till jobbet. Hon står i duschen och tvättar sig och skriker om att jag ska hämta hennes morgonrock.......hon är så läcker! För mig är hon den sexigaste kvinnan som finns. Som så många gånger förut hämtar jag hennes morgonrock och studerar henne när hon duschar och tvätta sina bröst, axlar och fittan. I morse blev jag så jävla kåt av att se henne och för första gången på flera års äktenskap så runkade jag med henne framför mig....hon i duschen..naken och så jävla sexig (som alltid). Vi har glasdörrar till duschen och jag var på utsidan och runkade och hon var fullt medveten om att jag studerade henne och tillfredställde mig själv och jag tror att hon gillade det det för hon "tvättade" sig lite extra . Det fanns alltså inte tid till sex då frugan rusar till jobbet efter duschen.

    Hur som helst....bruka du onanera framför din partner och uppskattas det i sådana fall?

  • Svar på tråden Att onanera framför sin partner
  • Anonym
    Äldre 5 Nov 14:44
    #61

    Anonym (ojdå) skrev 2009-11-05 14:25:56 följande:


    Äh, de gjorde min man senast i måndags när vi tog en dusch tillsammans, inte spelar de väl mig nån roll, kul för han om han får komma lite på morronen medan jag har fullt upp med mina hårinpackningar och skrubbtvålar... och ska han göra de i sängen så får han väl se till att ha en handuk, annars för han renbädda, mer än så är de väl inte, som de är nu ha vis ex varje dag och ska han ha mer så är de ju kanon om han kan ta hand om de själv.. Skulle heller inte bry mig om han gör de när jag inte vet om det...har gett han lite heminspelat på mig själv som jag vet att han tittar på när jag är borta, man måste ju ta hand om sin karl ;)
    För min del tycker jag det är något man helt enkelt diskuterar om. Om du känner så är det ju lungt i ert fall. ts känner inte så alltså blir det ett problem
  • V i c t o r
    Äldre 10 Nov 13:08
    #62

    vore trevligt att få uppleva det...ang huvudämnet

  • Anonym
    Äldre 15 Nov 21:39
    #63

    Jag onanerar ofta när min man är hemma. Jag meddelar vad jag ska göra och antingen hänger han på eller så har jag en privatstund.
    Jag älskar att se honom runka och hade gärna gjort det mer än vad som bjuds. Men han är mer för privatstund.

  • Kalle the man
    Äldre 16 Nov 09:03
    #64
    Anonym skrev 2009-11-15 21:39:44 följande:
    Jag onanerar ofta när min man är hemma. Jag meddelar vad jag ska göra och antingen hänger han på eller så har jag en privatstund. Jag älskar att se honom runka och hade gärna gjort det mer än vad som bjuds. Men han är mer för privatstund.
    Låter han dej onanera och låter bli att titta ibland?
  • Anonym
    Äldre 16 Nov 11:24
    #65

    Ja, ibland. Men ibland vill man ju vara själv med. Oftast så hjälper han till :)

  • Kalle the man
    Äldre 16 Nov 11:42
    #66
    Anonym skrev 2009-11-16 11:24:38 följande:
    Ja, ibland. Men ibland vill man ju vara själv med. Oftast så hjälper han till :)
    Jag hade dött av kåthet av att veta att min tjej ligger och onanerar, svårt att göra annat då...
  • Pentra
    Äldre 25 Nov 20:37
    #67

    Även om jag tänkt mig en stund för mig själv med en trevlig leksak, så kan jag inte låta bli att fantisera om att jag blir påkommen av min sambo som vill se på och vara med. :-P
    För det finns inget bättre än när min sambo är med och leker med mig, med eller utan leksaker...

    Tyvärr har vi ju så sällan barnvakt och då nästan aldrig tid för bara oss själva, och då blir sexet sällan så ohämmat och/eller så avslappnat som vi skulle kunna önska. Resultatet har ibland då blivit sex på sena nätter och att man sedan tagit sig till jobbet med knullrufs, ögonen i kors och kudden i ansiktet? :-P

    /Pentra

  • Anonym (Fru W)
    Äldre 25 Nov 21:36
    #68

    Självklart tänder jag på när min man onanerar..
    Jag älskar att ligga ner och smeka mig själv med en dildo , föra den ut och in samtidigt som jag smeker mina bröst och han sitter nedanför mig och onanerar.. Tanken av att han vill ha mig får mig oerhört tänd!

  • Anonym (kåt)
    Äldre 25 Nov 22:22
    #69

    åh, det är underbart att onanera tillsammans. Jag är ung och vill gärna ha sex i 4-5 omgångar, min karl är lite äldre och orkar som mest 2-3. Därför älskar han att ligga bredvid efteråt och suga och slicka på brösten och taffsa på min rumpa, när jag ligger och onanerar.

  • Anonym (Gulla­n)
    Äldre 25 Nov 22:30
    #70

    min karl onanerar lite då och då framför mig och sprutar oftast då över min kropp det kan vara ett upphetsande alternativ till sex ibland.

    Jag onanerar inte så ofta framför honom, men det händer ibland om sexet leder dit. men då blir det aldrig bara onani, då slutar det alltid med sex. Det är lite svårare för mig att bara göra det på ett sånt enkelt sätt du gjorde.

    Det är väldigt fint det du skriver om din fru, blir alldeles varm av ditt sätt att se henne

Svar på tråden Att onanera framför sin partner