• Anonym (leva)

    Hjälp jag vill vara otrogen!

    Vad faan är det som händeer? jag skäms över mina tankar! Har en sambo sen 6 år, vi har en dotter tillsammans. Jag har inte känt någon sexuell attraktion av honom det sista året men jag älskar honom jättemycket. Nu har jag kommit på cptankar om att jag är för ung för att inte få mer sexuell erfarenhet. mitt intresse för sex med min sambo = NOLL! Men det finns en annan kille som ända sedan barnsben har uppvaktat mig på alla möjliga sätt och vi har mer än kompis känslor för varandra. Jag har under flera år försökt mota bort dessa känslor men i bland har det tyvärr slutat med någon kyss eller två. Vi skickar lite mess och sånt i smyg och jag känner mig städningt våt och kåt när jag tänker på honom. Jag orkar inte ha dessa bublande känslor längre och vi har bestämt att träffas i helgen för att prata minnen och äta mat. Jag vet att han har jätte mycket känslor för mig ( trots att han har fru) och har vid flertalet gånger sagt att det egentligen är mig han älskar och att han kan vänta hur länge som helst på mig. Jag vet att ingen av oss kommer kunna hålla händerna i styr på lördag och har dåligt samvete för att jag vet om det men tänker låta det hända. Jag vill ha sex med honom, låta mig hållas om och känna mig älskad av någon annan än min sambo. Samtidigt som jag inte vill bryta min familj och vara elak mot min sambo. är det någon mer som är i denna hemska situation att alla känslor bara bublar över att man är så förälskad men tvingas hålla emot....

    Jag vill för en enda kväll bara låta mina känslor ta över....

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-19 14:28
    Om någon är intresserad av uppföljningen så kommer den här: Han var här och jag var super nervös innan. Men när han väl kom så var vi superbra vänner precis som vi var när vi var yngre. Vi skrattade åt allt och drack glögg och mös framför tv:n. Men vi gjorde ingenting mer än att kyssas näs han skulle hem och jag kände inte mycket. Detta var precis vad jag behövde. Att stäffa honom i nykter miljö och tillåta mig själv att gå över gränsen. Men bara för att jag visste att jag "Fick" så blev jag inte alls sugen. Nu slipper jag gå runt och undra vad det är för känslor jag har för honom...Faan vad jag mår bra!

  • Svar på tråden Hjälp jag vill vara otrogen!
  • Anonym (faithful)

    kan du leva med alla konsekvenser? kanske kracha både din och hans familj? kan du leva med dej själv efteråt? tycker nog det är en smula själviskt att vilja vara otrogen!

  • Anonym (vanlig)

    jag skulle ALDRIG våga pantsätta min familj för något knull med en underbar fantasi eller människa....mina barn betyder väldigt mycket mer än mitt sexliv.

    vad har du själv gjort för att få tillbaka gnistan med din man??

  • Anonym (leva)

    Det känns som om vi har förökt med det mesta. Både med leksaker, och göra det på alla möjliga platser, pratat om det och testat massa nya saker. och det har väl fungerat för stunden men känner mig ändå så dragen till denna "Linus" att jag tror jag får spader. Vi har känt varandra sen lågstadiet och det finns något som är så sjukt lockande. Jag försöker alltid vara mammaperfekt och flickvänperfekt men jag är så himla trött på att alltid vara "som man ska". Det fungerar inte att gå i ett förhållande och hela tiden tänka på någon annan. Förhoppningsvis, för min egen skull, önskar jag att jag kan få en kväll och sedan bli "mätt" på det och sluta fundera över om gräset är grönare på andra sidan. åh. jag mår så dåligt...jag förstår att jag låter helt störd. Jag är ingen otrogen typ. Är det inte så att man kan behöva vara otrogen för att uppskatta det man har? få skuldkänslor och allt det där....

  • lottii

    Din sambo kanske har samma tankar! Var ärlig och ta upp det med honom så kan ni prata om det. Det är väl inte helt ovanligt att folk går och tänker och känner så här då de flesta är dåliga att prata om sina känslor.....

    Ett äktenskap varar längre om man är öppen.

    Du kommer aldrig bli mätt för en kväll med en annan.

  • Anonym (leva)

    Nej risken är ju att jag bara vill ha mer och mer, men då är det nog helt enkelt så att jag inte har träffat rätt man än.. Finns så många som stannar hos varandra för att man har barn, hus, bil etc. att man vill älska varandra men så svårt att förstå att man inte har samma känslor som man hade för ett tag sen. jag vill verkligen inte lämna min sambo, vi har det bra i hop. men jag vill testa ...bara lite...åh jag hör ju sälv att jag låter som 14 år. allt var så mycket enklare när man var yngre. jag är 22 nu. jag har haft sex med 4 personer inkluderat min sambo och "Linus" och jag känner mig inte färdig..vad gör man då? sitter och har världens ångest som 80 åring och ångrar alla de saker man aldrig gjorde?...

  • lottii

    Man tar tag i saken och pratar med sin man/sambo/pojk- eller flickvän om det. Du är ju inte ensam och som sagt, du skulle kanske få en chock när han berättar att han känner precis detsamma. Då kanske du inte längre känner att du vill vara otrogen, vem vet?

    Jag tror på livslånga äktenskap om man är ärlig från början till slut. Vare sig man aldrig varit med någon annan innan eller 50 stycken.

  • Anonym (leva)

    Jag tog upp det med honom för typ ett år sedan. Han blev jätteledsen och sa att jag var den enda för honom. och han aldrig vill ha sex med någon annan än mig. ( han har varit otrogen en gång) men menar du att om han kände samma sak, att vi då skulle göra vad? Ha sex på varsit håll? jag vill inte det, det finns ingen annan än "Linus " jag skulle röra...

  • Anonym (nyfiken)

    jag kan tänka på att vara otrogen ibland, då handlar det om en engångs grej. men i nästa stund tänker jag på att jag verkligen vill leva med min man, och jag skulle inte vilja såra honom vilket jag tror att en otrohet skulle göra.

    en del har ju "tillåtelse" att ha en annan, men frågan är om du skulle låta din man/sambo ha en älskarinna?

    jag skulle inte stå ut med att min man varit med någon annan under vårat förhållande ännu mindre ha en älskarinna så därför får mina fantasier stanna vid just det.

    det är en knepig sits du är i då du faktiskt har en potensiell älskare.
    skulle han ("Linus") stå ut med att bara vara din nr 2 eller kommer han kanske att använda detta mot dig för att få ha dig för sig själv??

  • lottii

    Anonym (leva) skrev 2009-11-15 20:12:08 följande:


    Jag tog upp det med honom för typ ett år sedan. Han blev jätteledsen och sa att jag var den enda för honom. och han aldrig vill ha sex med någon annan än mig. ( han har varit otrogen en gång) men menar du att om han kände samma sak, att vi då skulle göra vad? Ha sex på varsit håll? jag vill inte det, det finns ingen annan än "Linus " jag skulle röra...
    Ja, om din kille kände samma sak som dig så är det ju en möjlighet att ha sex på varsitt håll. Men om du väldigt gärna vill behålla honom är det väl ändå bra att prata om det så accepterar han kanske att du är med en annan istället för att berätta det efteråt när du redan varit otrogen, för det vet du ju att du kommer att vara?
Svar på tråden Hjälp jag vill vara otrogen!