• solros1976

    Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?

    Jag och min hustru har sedan ett tag tillbaka kommit överrens om att jag kan söka en tillfällig sexkontakt. Hon själv är inte intresserad av att ha sex med andra, men vill gärna att jag ska få prova mina fantasier.

    MEN, har jag dessvärre upplevt mycket, som Man verkar det i princip omöjligt att få någon vettig kontakt med andra kvinnor som är intresserade av sex. Jag har sökt mycket, bl.a genom BodyContact, men utan resultat. Frugan började till slut gå ut på nätet och själv söka åt mig, men vi har fortfarande inte hittat någon som är intresserad.

    Jag är en trevlig och snäll kille, men varför är det så svårt? Är det för att jag är gift? Dras alla killar över en kam, eller vad är det som händer? Det verkar som att flertalet killar är otrevliga mot tjejerna när man läser på en del tjejers presentationer på t.ex BodyContact, och det tycker jag är så skitaktigt av killarna.

    Jag känner mig ganska nere nu, vill så gärna finna någon där vi tillsammans kan ha skönt sex som båda tycker om, men det verkar så omöjligt för mig. Vad ska jag göra?

    Anledningen till att jag inte skrivit något i min presentation här än är för att jag ärligt talat är rädd för att bli utpekad som något pervo då jag är gift och pappa - för jag får känslan av att som gift och pappa så ska man ju egentligen inte hålla på med sex med andra då det anses som fult i samhället upplever jag - och jag vill dessutom inte att mina vänner och mina barn ska veta om mitt och min hustrus överrenskommelse och sexliv.

  • Svar på tråden Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?
  • Tigger30
    FlamingRed skrev 2009-11-17 20:58:18 följande:
    Vänta nu ts,Du känner dig säkert unik, som får lov av frugan att ha ytterligare sexpartners.Men välkommen till verkligheten, du ansluter bara till skaran miljontals män som också söker tillfällig sex med villiga kvinnor.Allvarligt talat, har du aldrig varit singel på jakt? Tror du det fungerar annorlunda nu bara för att du är gift?Väl menat!
    Gifta män har ett visst attraktionsvärde hos vissa kvinnor.
    Ett betyg på att han är nåt att ha eftersom någon valt att gifta sig med honom.
    Dessutom är de sällan så desperata som singlar på jakt tenderar att vara...
  • FlamingRed
    Tigger30 skrev 2009-11-17 21:01:05 följande:
    Gifta män har ett visst attraktionsvärde hos vissa kvinnor. Ett betyg på att han är nåt att ha eftersom någon valt att gifta sig med honom. Dessutom är de sällan så desperata som singlar på jakt tenderar att vara...
    Visst, och det samma gäller pengar, eller att vara en VD.

    Likaväl så fungerar det inte att bara visa vigselring, pengar eller visitkort när du raggar kvinnor för tillfällig sex.

    Jag provar lägga ut en annons, "gift man söker älskare"... Svaren rasar in tror du?
  • Tigger30
    FlamingRed skrev 2009-11-17 21:04:05 följande:
    Visst, och det samma gäller pengar, eller att vara en VD.Likaväl så fungerar det inte att bara visa vigselring, pengar eller visitkort när du raggar kvinnor för tillfällig sex.Jag provar lägga ut en annons, "gift man söker älskare"... Svaren rasar in tror du?
    Varför skulle det vara så otroligt?!
  • FlamingRed
    Tigger30 skrev 2009-11-17 21:08:28 följande:
    Varför skulle det vara så otroligt?!
    Nej det är inte otroligt, men det får inte dom konsekvenser du far efter.

    Prova själv, lägg ut en sexannons... Du kommer få noll svar oavsett om du skriver att du är singel eller gift.
  • PrimitivMan
    FlamingRed skrev 2009-11-17 21:34:47 följande:
    Nej det är inte otroligt, men det får inte dom konsekvenser du far efter.Prova själv, lägg ut en sexannons... Du kommer få noll svar oavsett om du skriver att du är singel eller gift.
    Om Tigger30 lägger ut en sån annons lär hon få massor av svar. I alla fall om det står "Gift kvinna söker älskare" .

    Håller med, sexdejting sidor är kvinnornas (och par/bs tjejer/män) marknad. Det är bara att gå in på BC och se hur många svar som tjejer får jämfört med män. Nästan aldrig några svar på mäns annonser (som söker kvinna).
  • Anonym (Hmm.......)

    Inte så konstigt att det blir svårt för männen när de är 10 gånger fler på sexsajter.

    Jag förstår inte hur ni som klagar vill att "problemet" ska lösas. Ska det vara obligatoriskt för alla kvinnor på sexsajter att knulla åtminstone 10 män?

  • FlamingRed

    Anonym (Hmm.......) skrev 2009-11-18 11:07:18 följande:


    Inte så konstigt att det blir svårt för männen när de är 10 gånger fler på sexsajter. Jag förstår inte hur ni som klagar vill att "problemet" ska lösas. Ska det vara obligatoriskt för alla kvinnor på sexsajter att knulla åtminstone 10 män?
    Vad pratar du om, vem vill att problemet skall lösas?
  • bodegapeppe

    Ja, här finns många pervon så känn dig inte speciell :P Men det borde ju inte vara samma övervikt på kåta killar i relation till kåta tjejer som på de vanligare sex siderna. Här inne läser man ju ofta om sexuellt frustrerade tjejer...

  • FlamingRed
    bodegapeppe skrev 2009-11-18 14:06:02 följande:
    Ja, här finns många pervon så känn dig inte speciell :P Men det borde ju inte vara samma övervikt på kåta killar i relation till kåta tjejer som på de vanligare sex siderna. Här inne läser man ju ofta om sexuellt frustrerade tjejer...
    Jojo, men dessa tjejer vill ju oftast ha sex från sin livspartner, och killarna från okända "villiga" tjejer...!
  • Anonym (Tjej)

    Det är nog så (hänger själv på BC mf)
    Att vi tjejer vill ha tjejsex eller träffas par+par, att ha en gift/singel man som KK är inte så lockande, vill vi ha sex kan vi gå på krogen eller så väntar vi in den " rätte" och klarar oss utan sex tills detta sker, visst finns det tjejer med sexbehov men inte på samma sätt som er män enligt min 33 åriga erfarenhet hittills.
    Kan nog gå många månader innan du får napp.

Svar på tråden Hur hittar man en tillfällig sexkontakt?