• hamburgarn

    Pytteliten slak snopp

    Jag är 20 år och har en, i mitt tycke en pytteliten slak penis, 3 cm (I erigerat tillstånd är den 11/12,5 cm). Under 5 års tid har jag (nästan) dagligen ägnat några tankar at min penis, låter löjligt men jag har haft ett helvete. Sen in i puberteten och under hela grundskolan har jag agerat på visst sätt och gjort mitt bästa för att dölja min snopp vid tex skolduscharna/badstranden/huset/under idrotten/listan kan göras lång. Jag har en underbar flickvän men vi har ännu inte haft sex. Jag skäms fruktansvärt, tänk om hon kommer anklaga över min liten penis? Det får mig att kretsa mitt huvud. Ni kommer säkert säga att ingen vettig tjej tycker min är för liten, det är hur jag använder vertygen som räknas. Men för fan, jag mår inte bra.

    Har ni haft sex med några olika storlekar, finns det någon skillnad? Är min penis tillräckligt nog att kunna tillfredsställa min tjej?

    MVH hamburgarn

  • Svar på tråden Pytteliten slak snopp
  • Anonym

    Jag har varit med lite olika storlekar och jag får orgasm med killar som har korta, breda snoppar men inte de med "normallånga". För stora snoppar är det värsta jag vet.

  • Anonym

    Jag håller med ovanstående, det är inte längden jag är ute efter utan hur tjock den är :) Det är ju det som känns. En lång snopp stöter bara i livmodertappen och då gör det skitont i magen efter sex.
    Så jag tycker du ska slappna av och förföra din tjej!

  • hamburgarn

    Är nog lite mer oroliga för min slaka snopp. Den är så liten att jag inte vågar visa. Har pratat om det med min kompis och han nämnde att många tjejer tycker det är trevligare när den är liten i slakt tillstånd, just eftersom skillnaden blir så stor jämfört med när den är hård och att det är kul att se den växa...

  • Anonym (lovegirl)

    låter jobbigt det där.
    svårt att svara på men jag tror inte du behöver oroa dig över din storlek, när din tjej vill vara med dig endå.

    Jag har själv varit med olika killar. ca 30 st. och från jävligt stor, till liten kuk.. jag lovar dig att vara för stor e inte heller att rekommendera.
    jag tycker att din snopp i erigerat tillstånd verkar helt normalt. men svårt för mig att avgöra dock.
    Den jag hade sex med, som hade minst kuk fick jag inte heller ut så mycket utav, då jag tyckte det kändes konstigt att knappt "känna" den.
    Jag gillar ju att bli tagen hårt och djupt, men det gillar ju inte alla tjejer. sen finns det ju andra hjälpmedel man kan använda sig av och kuken e ju inte allt.
    dont worry ;)

  • hamburgarn

    Tack för att du besvarade.

    Någon som kan svara angående min slaka snopp?

  • Peter37

    Det är förmodligen bara du som tycker den är liten...ett hjärnspöke..släpp det och börja använda den för njutning i stället...
    kommer gå hur bar som helst tror jag
    Lycka till
    mvh P

  • Anonym
    hamburgarn skrev 2009-11-27 21:50:48 följande:
    Tack för att du besvarade. Någon som kan svara angående min slaka snopp?
    Hur menar du, slak? Får du inte stånd eller?
  • Anonym

    Såhär tänker jag: första gångerna man har sex med en ny person så brukar man ju köra förspel ett tag, så båda är väl rätt tända när kläderna väl åker av. Alltså kommer hon inte se din snopp i slakt tillstånd den första tiden. Sen, när ni väl har haft sex så vet hon ju att den är rätt normal i erigerat tillstånd, så då spelar det väl ingen roll hur liten den är när den är slak? Det är ju inte så att det är fult med en liten snopp, men om det är det första hon ser av den kanske hon blir orolig att den ska vara mindre än den är.

  • Anonym
    hamburgarn skrev 2009-11-27 21:46:51 följande:
    Är nog lite mer oroliga för min slaka snopp. Den är så liten att jag inte vågar visa. Har pratat om det med min kompis och han nämnde att många tjejer tycker det är trevligare när den är liten i slakt tillstånd, just eftersom skillnaden blir så stor jämfört med när den är hård och att det är kul att se den växa...
    Jag tror din kompis har rätt!
    Inga slaka snoppar är fina enligt min åsikt, men en mindre snopp är nog snäppet sötare om man ska jämföra.
  • xXx

    Jag har oxå liten,men jag kan ju hålla i den när jag pissar iallafall,och min är 8cm när jag har stånd

  • hamburgarn
    Anonym skrev 2009-11-27 21:54:23 följande:
    Hur menar du, slak? Får du inte stånd eller?
    Nämnde ju att min snopp i slakt ligger 3 cm, det är fruktansvärt liten och ibland sjunker den in. Mår skit av det, inte bara om att kunna tillfredsställa min tjej med min snopp i erigerat.
  • Anonym (kvittar)

    Jag har alltid tänkt att det måste vara jobbigt att ha en stor penis i "normalt" tillstånd. Den måste ju vara i vägen. Dessutom händer där i de fallen inte mycket "magic" mellan normalt och erigerat tillstånd. Din tjej vet ju med all säkerhet när du är på G. Det är inte alltid lätt att avgöra om storleken inte ändras nämnvärt. Sen är det mycket annat som gör sexet bra, inte enbart penetreringen. Smekning, oralt, förspel, ja allt! Så bli en riktigt omtänksam älskare som verkligen gör det till din grej att ge tjejen orgasm så är hon nöjd oavsett.

  • xXx
    hamburgarn skrev 2009-11-27 22:00:06 följande:
    Nämnde ju att min snopp i slakt ligger 3 cm, det är fruktansvärt liten och ibland sjunker den in. Mår skit av det, inte bara om att kunna tillfredsställa min tjej med min snopp i erigerat.
    Men min är oxå ca3cm slak
  • Anonym (snubben)

    Har oxså liten snopp dock lite längre än din, 15 cm. Har också skämts för den hela mitt liv. Hade det varit lika lätt att göra en snoppförstoring som en bröstförstoring har jag gjort det.

  • Anonym (tjej)

    Ja ghar ju då träffat en del killar genom åren, och jag kan inte minnas att jag någonsin oroat mig för snoppens storlek i slakt tillstånd. Eller erigerat, för den sakens skull... Fast jag gissar mig till att det är ett lika svårt hjärnspöke du har, som alla de tjejer som hatar deras blygdläppar. Och lika onödigt. För vilken kille bryr sig om blygdläpparnas storlek/utseende? Vad har det för betydelse, annat än för en själv?

    Dock kan jag ha förståelse för at det kan vara jobbigt att vara naken runt andra killar, men det är ju inte det det är frågan om nu

    Tjejer vantrivs i förhållanden om paret t ex inte passar ihop sexuellt (inte kan tillfredsställa varandra), om han kväver henne, om hon blir illa behandlad osv, men INTE FÖR ATT HAN HAR EN MINDRE SNOPP!

  • Anonym

    Anonym (snubben) skrev 2009-11-27 22:48:51 följande:


    Har oxså liten snopp dock lite längre än din, 15 cm. Har också skämts för den hela mitt liv. Hade det varit lika lätt att göra en snoppförstoring som en bröstförstoring har jag gjort det.
    15 är ju medel!
  • Anonym (m)

    den kan se lite större ut om du är rakad.är du tjock kan den också se mindre ut....

  • såffan

    Tror inte dom flesta bryr sej om hur stor en slak snopp är, d brukar oftast inte säga så mycke om hur stor den kan bli ändå...

  • Anonym (thumbs up)

    Som någon annan i tråden nämnde precis, min sambo har kanske en snopp på 4 centimeter i slakt tillstånd, när den växer så blir den som en stor jätte i jämförelse med innan.. Lite skoj att se den växa

  • Anonym (~)

    Alltså, det är inte fint om den är stor när den är slak, det ser bara lite fånigt ut när den hänger där liksom. Oroa dej inte! De som kan tycka att det ser dumt ut är troligen killar som är för upphängda på storleken och tror att den slaka storleken spelar någon roll. Mindre är bättre när den är slak, iaf enligt mej.

Svar på tråden Pytteliten slak snopp