• Äldre 30 Nov 14:33
    7348 visningar
    10 svar
    10
    7348

    Ikea lek kök "duktig"

    Vi köpte det till dottern tidigare i höst och hon älskar det. Att man kan tända plattorna är lite häftigt men jag saknar att det inte finns några rattar för ugnen. Iofs inget lillan saknar och det går ju fixa dit själv om man vill. I början störde jag mig lite på att ugnsluckan öppnas som ett skåp men det är förstås bra för en lucka är lätt för små barn att bryta sönder. Nu saknar jag mest bänkyta att ställa diskställ på så jag funderar på att bygga dit en klaffskiva på ena sidan som man kan fälla upp, alternativt att jag bygger en liten rullvagn/köksö. För priset är jag dock väldigt nöjd. Betydligt roligare och finare än småköken från Micki och Brio. Inga tunna skivor som lätt går sönder utan väldigt tåligt. 

    Bild på vårt kök finns i bloggen. Plastbenen man kan sätta dit för att höja upp köket har vi inte satt dit ännu för det är lagom stort till dottern som är 1,5 år. Vi har inte köpt till överdelen för den tyckte jag inte var så prisvärd med tanke på hur lite förvaringsutrymme det är på/i den. 


    ♥ Evina 080509 ♥ BF 100111 ♥ → annaharr.se
  • Äldre 30 Nov 14:39
    #8
    myrstacken skrev 2009-11-30 14:23:43 följande:
    Min dotter är 16 månader och är hon för ung för ett minikök tro?
    Min dotter var 16 månader när vi köpte vårt kök och hon älskar det som sagt.
    ♥ Evina 080509 ♥ BF 100111 ♥ → annaharr.se
Svar på tråden Ikea lek kök "duktig"